Tuesday, October 11, 2011

ANWAR DAPAT SEDAP BAJET JADI MANGSA..kah..kah…kahh..


Nak tergelak pun ada,nak sorak pun ada bila puak2 pembangkang kian hari kian celaru.Apa tidaknya punya nak tutup pekong didada.. Bajet dijadi mangsa untuk menutup kes liwat dan yang terbaru kes Anwar yang semakin terang benderang macam lambang PAS menerokai wanita2 gebu dari katil ke katil…

Kah…kah….kah…
Kah..kah..kah..kah…kahh
Kah..kah…kah…kah…kah…kah…kahh


Ramai yang tak pecaya ...mungkin!! mungkin.. Mat Sabu saja yang tau semua cerita dan tak kurang pula ramai juga yang kata Anwar ni Boya berwajah naga…bukan naga cina tapi Nagasari wajahnya bercahaya bah bidadari bijak makan... tapi curi curi!!…sepandai pandai tupai lompat kata Azizan razak jatuh juga ketanah!! macam cerita YB PAS sapu bini orang pun ada, dan MB pula tedang terajang bini pun ada…itulah dunia yang kononnya depa cukup takut dengan Allah swt.

Kah…kah….kah…
Kah..kah..kah..kah…kahh
Kah..kah…kah…kah…kah…kah

Ini pula kisah Anwar yang dapat sedap,tapi Bajet Najib jadi mangsa,inilah bijaknya parti putaq belit sekutu PAS ini memutaq belit fakta semata2 nak tutup lubang pungkok yang dah tebuka.

Kuasa Allah swt macam-macam kita boleh tengok hari ini….EXCO betina bertaraf isteri bercinta dengan laki orang juga pernah belaku,Exco jantan tibai bini orang  pun ada dan macam2 lagi kisah2 pelik belaku dalam parti sekutu kapiaq harbi hari ini.

Mungkin semua ini ujian pada puak2 yang kononnya takut dengan Allah swt  dapat kita  ambil  sebagai iktibar dan pengajaran.Tapi sebenarnya puak2 ni lebih berani dari Firun dan lebih hebat dari Lut...lebih ganas piranha.

kah..kah...kahhhhhhh

PKR: 'Video hotel baru' bagi tutup kepincangan Bajet.

PKR hari ini memnbidas taktik kotor pihak-pihak yang membocorkan satu lagi klip video seks yang didakwa memaparkan ketua umum parti itu Datuk Seri Anwar Ibrahim.[sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “ANWAR DAPAT SEDAP BAJET JADI MANGSA..kah..kah…kahh..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.