Monday, September 26, 2011

PAS MENYALAK BAGAI ANJING .....LAGI !! kah..kah..kahh

“Di manakah dalam mana-mana transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS hendak melaksanakan Negara Islam. Saya minta pandangan dan jawapan di manakah transkrip PAS dalam memorandum ke dalam perlembagaan PAS sendiri ada menyatakan PAS nak melaksanakan Negara Islam”


PAS menyalak lagi…….

Hari ini dimana pula ... terselitnya dalam mana-mana transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS hendak melaksanakan Hukum Hudud ? ,sedangkan untuk melaksana Negara Islam pun tidak terselit atau tercatit dalam mana-mana memorandum atau dalam perlembagaan PAS sendiri, bukankah ini sekadar putaq belit puak2 sekutu kapiaq harbi yang hanya ingin menipu umat melayu islam hari ini??

Betapa haram jadahnya puak2 kapiaq harbi PAS hari ini mempersendakan hukum Allah selama ini…sedangkan hukum dan fatwa dari Dewan Ulama Politik Dajal mereka sudah disepak kekandang babi ..begitu juga dengan amanat Politik Dajal Hadi dengan mudah digadai pada DAP, diputaq belit lagi  dengan ganjaran pahala jika menyokong DAP.

Dengan alasan siKapiaq harbi DAP hari ini sudah berubah sikap dan sanggup menyokong perjuangan putaq belit PAS hari ini…hukum Allah swt dibawah ini sudah tidah tidak dijaja dan diguna pakai lagi….

Lihatlah betapa bangkainya puak penyokong tegar DAP ini…berfatwa mengikut hukum politik dajai mereka sendiri.

["Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" Majlis Ulama PAS Kelantan pada Ogos 1963]

Hari ini Isu Hudud mula ditiup kembali sedangkan hukum dan fatwa dari Dewan ulama Politik Dajal  sendiri sudah dipijak DAP.



Komentar :

ada 0 comments ke “PAS MENYALAK BAGAI ANJING .....LAGI !! kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.