Tuesday, September 14, 2010

PENYOKONG PAS KECEWA….Kah..kah..kah..


Tak pa le...kerana "ANDA" SUDAH dijanjikan Sorga !!!

kah..kah..kah..

Kecewa dengan sikap pimpinan PAS yang cakap tak serupa bikin.... Lain yang depa cakap.. lain pula yang depa bikin. Ibu tunggal masih dok jadi ibu tungngoi..yang bekepiah putih …terus belumut hijau……

kah..kah…kah…

Bukan senang nak tunggu Ostat Azizan pi Mesir lagi dan bawa balik betong-tong kopiah made cina yang tak bercop lambang PAS??/

Kah..kah..kah….

PAS…pas…pis…pus…masuk agin keluar asap..!!!!! yang ada cuma harapan yang tinggai asap dari 5 biji Camry baru Ostat yang masih berselimut diwisma untuk disedekah guna pakai pada yang bijak membodek Ostat Azizan Razak nanti… ….

Meleleh air lior puak-puak ni dok tunggu lampu hijau dari Ostat Azizan….!!!!

Pada Ostat Azizan GMC nak pesan…. yang baru kena juga kilatkan …yang lama tu…..faham-faham la..kena gabus juga sekali sekala…

Ajal maut tak tentu masa…harap2 panjang umor la..

Pasai yang lama tu pun banyak bejasa…dan yang baru tu pun kereta..jangan dok tudung macam tu saja… sayang pada jenama dia….takut nanti putih mata…

Kah..Kah…Kah….KAHHHHHHHHHHHHh….maaf Zahir Batin Ostat !!


Ok…mai pula pakat-pakat baca sat..apa pula puak-puak PAS kata..pada kerajaan Kedah Belanda Kincir Angin pun dah Ostat Azizan betukar dari Menara!!

Moga-moga puak2 PAS semakin sejuk..dengan kincir angin ala BELANDA buatan Kerajaan la..mercu tanda kedah di Perintah oleh PAS BELANDA...yang tak tau pa..pa...ada bokti bawa mai..

Kah...kah..kah..

“Ahli-ahli sangat mengharapkan aktiviti amar maaruf nahi mungkar disusun dari peringkat negeri ke kawasan-kawasan segera mungkin dan perlu di perbanyak,diperhebatkan”…

[Usul dari Penyokong]

“………..Exco yang dilantik dah mula mengenepikan rakan-rakan yang telah ama-sama berjuang dulu dan memperlihatkan tindakan-tindakan tidak mahu syura ( berbincang dengan rakan-rakan ahli terus membuat tindakan ). Ini sangat membahayakan masa depan parti dan imej islam”….

[Usul dari Penyokong PAS]


Adakah mereka ini hanya ahli-ahli serta penyokong atau “BEROK” Cuma sekadar untuk menyemakkan lambang-lambang PAS dimusim pilihan Raya? Atau mereka sekadar menjadi tukang-tukang sorak dan kaldai –kaldai untuk memangkah undi semata-mata kerana dijanjikan syorga oleh ulama kasut kayu mereka?

Lebih teruk lagi hari ini ada ahli PAS yang telah berani mengatakan mereka tak akan beri undi lagi pada PAS, sekiranya PAS Kedah berada di tahap sekarang.

Alasan para penyokong ,tak ada bezanya hari ini antara pangkah PAS maupun memangkah UMNO .


Kerana kedua-duanya politik “DAJJAL” melayu tersebut tidak melaksanakan islam .
Kalau mengundi calon UMNO berdosa !

Maka undi calon PAS juga berdosa! Mungkin dosanya lebih besar dari dosa jika mengundi sekutu kapiaq harbi PAS hari ini…berbanding UMNO.

PAS hari ini memilih kapiaq Harbi menjadi rakan kongsi yang sah lebih kapiaq hukumnya dari kapiaqnya UMNO hari ini..

Seharusnya pemimpin PAS harus sedar pekara-pekara ini …jangan sesekali memandang remih temih dalam soal hukum mengundi kapiaq harbi berdasar Amanat DAJAL Hadi dan Hukum yang pernah diwartakan oleh Dewan Ulama PAS iaitu berkongsi kuasa bersama kapiaq hukumnya “HARAM” atau “KAPIAQ”.

Bila hal-hal ini tidak diambil perhatian oleh pemimpin PAS yang sedang dilanda “ CULTURE SHOCK” iaitu budaya pelampau kemarok kuasa dan pangkat terlupa siapa diri mereka hari ini…ust kah aku? Rakyat ka aku? Menteri ka aku..kucing kurap kah aku…bila pemimpin PAS sendiri sudah lupa diri ,serban dan ketayap, kasut jepun dan sandel Made in Pekan Rabu… nescaya akan hilang undi ahli sendiri.

Buatlah kerja sekuat mana pun tubuhlah bepuluh-puluh kelab maupun Night Club pun,jika ahli-ahli kucing kurap diperingkat akar umbi tidak mengundi calon sendiri,alamatnya sayonaralah PAS di Kedah dalam PRU13 nanti.

Insyaallah !!


Ingat…!!!!! Ostat Azizan Razak tak akan gigit jari lagi..kerana DANA yang terkumpulnya hari ini mampu melelehkan air liur basinya bila telelap lena dalam PRU13, berbanding ahli-ahli serta penyokong yang sanggup terbaring ,terlentang,tertidor diatas jalan raya,yang masa depan mereka belum tentu terjamin dengan beridentitykan kopiah yang berlumut hijau diatas kepala sekadar dijadikan kuda … dimusim pilihan raya atau “BEROK” tukang panjat pokok kelapa untuk pasang bendera.

Dato, Sri Azizan....eewak !! perlu ingat !!!secara diam-diam hari ini sudah ada suara-suara ahli tegaq PAS yang akan menaikkan bendera BN/UMNO dalam PRU 13 nanti.

Dan ada yg akan menubuhkan cawangan baru UMNO di kawasan kubu kuat PAS hari ini.

Jangan terkejut dengan keputusan itu nanti,PAS bukan tewas kerana undi UMNO, tetapi tewas kepada ahlinya sendiri seperti mana UMNO yang ditewas oleh penyokongnya sendiri gara-gara pemimpin tak sedaq diri.terbukti ada yang dok gigit jari hari ini..!!

kah..kah..kah..

Jika PRU12 yang lepas penyokong2 UMNO sanggup menyediakan meja-meja panas untuk menewas pemimpin mereka yg tak sedaq diri lagak macam menteri.

Mengapa dalam PRU13 nanti penyokong2 tegar PAS tidak sanggup pula mewujudkan berpuluh-puluh… malah beratus2 meja panas semata untuk menyungkurkan pemimpin mereka yang berlidah bewak hari ini...juga yang dah tak kenai sapa diri nya hari ini...

kah..kah..kah..

Waktu itu Ostat Azizan boleh lihat sejauh mana hebatnya kerajaan PAS Belanda yang kononnya mendapat sokongan padu dari kelab-kelab penyokong PAS hindu yang imamnya Ust Gobala “wa mau garu wa mau garu la”…..tepi masih lagi setia dengan sami-sami di Batu Caves turut menjulang bujung tembaga dan daun mambu berjalan diatas bara api dengan lidah yang ditembuih besi…berbanding ulama-ulama yang kononnya dia cukup sayang …bernama “ ust Badrul Amin” yang sanggup mengajarnya tentang kebaikan tentang Islam sewaktu dia dipenjara.

Mat sabu yang keluar masuk penjara macam masuk bilik arwah ust Hasan Sallehuddin dulu pun tak sehebat Ust Gobala anak hindu tu …

kah ..kah ..kah …wa mau garu…lu la Mat Sabuuuuu... kah..kah..kah..

Nasib hanglah Mat sabu oi…bila Gobala anak keling tu pun dah menjadi sanjungan ulama-ulama mee segera dan mee rebus dan laksa cina pada penyokong dan ulama PAS!…itu tidak termasuk lagi suku-suku ust-ust yang pungkoknya dah cukup kematu macam punkoq “BEROK” yang sudah betahun-tahun dan berjam-jam berlantai tanah padang dan bendang mendengar kuliah Politik hang yang tak habis memaki hamun selama ini turut menjadi tukang-tukang takbir !! dan tukang nasi tambah bila soalan fitnah diajukan!!!

Hari ini Kedah sudah menjadi “BELANDA”…PAS!! yang belum buat apa2 tentang islam disegenap bidang...cuma !!

Kata ulaq dalam semak depa..."pihaknya tidak berhasrat menyekat aktiviti hiburan dalam sebulan...bulan posa ni.

Kalau dah tak boleh nak sekat...macam mana nak laksana Islam disegenap bidang...????

Kah..kah..kah...dasar lidah bewak mainan politik Dajal !!!...

Komentar :

ada 6 comments ke “PENYOKONG PAS KECEWA….Kah..kah..kah..”
Anonymous said...
pada hari 

Dah dasar UMNO yg meroyan sebab negeri terlepas kepada PAS. Ibarat cina buta.. tapi apakan daya..

2013 TETAP MILIK PAKATAN RAKYAT. KITA SAMA2 BUBARKAN UMNO SATU DEMI SATU..

HAHAHAHHAHA

Anonymous said...
pada hari 

DASAR UMNO TAK SEDAR DIRI.. BILA PERINTAH HABIH LICIN REZEKI BUMI DISELIGI.. BILA TERLPAIH TERUS MENONGGENG..MACAM AYAM BERAK KAPURR.. KESIAN2..
KALAU DOK DENGAN HUJAH2 DANGKAL CAMNI TAKDE SAPA YANG AKAN MINAT KAT UMNO.. YANG ADA LAGI NAK KUAR, JOIN PAKATAN...

TERUSKAN!!!... ALL THE BEST!!!

Anonymous said...
pada hari 

ada lg pengikut bulan penuh ni yg hati kematu....


tok awe

Anonymous said...
pada hari 

kesian la kat penyokong PAS anak haram ni.....aku sebagai generasi muda memang meluat tahap gaban kat PAS ni.... moga tuhan turun bala kpd PAS yg mcm haram ni....p gali kubuq sepsiap la...senang nak kambuih hangpa masa PRU13 nanti.... ha hha ha

Anonymous said...
pada hari 

satu bangsa satu agama pun nk bertelagah ape pun x boleh rrrrrr........

Anonymous said...
pada hari 

semua ni ajaran PAS la...depa yg kata bole maki hamun.....kena kat PAS semua halal,bila kena kat BN,semua haram. mcm la PAS tu yg tentukan sorga neraka kat orang ! habis tu, org kapiaq tu tempat depa kat sorg jg ka ?

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.