Saturday, September 11, 2010

ALAHAI “ PAS BEROK” !!!!



SCASTIK - Lim Guan Eng menyembelih lembu korban untuk umat Islam di internet .

Pemuda PAS Wilayah Persekutuan mendakwa ia didalangi oleh penulis upahan Umno yang dikenali sebagai
'PAS Beruk'.

AMANAT ANWAR AL-JUBOQI.

“Pemimpin-pemimpin PAS jangan lagi bermimpi pada siang hari untuk memerintah Negara ini jika mereka tidak mempunyai rancangan untuk pembangunan rakyat tiada mempunyai kemampuan pengalaman dan tiada ketokohan usahlah berangan-angan kosong.”

Kah..kah..kah…


“Apakah rancangan pembangunan yang pernah dikemukakan oleh PAS untuk kebaikan rakyat ketika parti itu menjadi anggota komponen Barisan Nasional dulu?

Sejak itu hingga sekarang,PAS hanya mampu membuat janji untuk menegakkan itu dan ini dalam ceramahnya,tetapi apabila habis ceramah mereka akan balik tidur dan kemudian berceramah dan membuat berbagai janji lagi pada malam-malam berikutnya.Itu saja.”


Kah..kah…kah…


“Saya mencabar pemimpin –pemimpin PAS yang begitu bersungguh-sungguh untuk mati syahid dan berjihad supaya pergi membantu para perjuang Mujahidin yang menentang pendudukan tentera Russia di Afghanistan”

Kah..kah..kah…

Anuar Ibrahim berkata pada ceramah UMNO di Kampung Seberang Marang,Terengganu pada 14 Mac 1986.

Hari ini jari yang pernah menunding pada puak-puak PAS yang bermimpin disiang hari…tertunding PULA pada diri Al-Juburi sendiri.

Mungkin dalam diam ada dikalangan pemimpin PAS yang bertelor tersembunyi dalam kerendut sendiri berkata pula begini…

“ Anwar usahlah bermimpin nak ke Putra jaya kalau diri SENDIRI telah telibat berjuburi dengan staf sendiri” ada hati nak jadi menteri…!!

Kah..kah..kah…


Inilah Sikap jijik pemimpin PAS temasuk Mat al –Subuaya yang pernah mengelar Anwar Ibrahim al-juburi Agen Amerika satu ketika dulu.

Hari ini Mat Al-Sabuaya dan Raja Sekodeng dari Pokok Sena sudah menjadi badut-badut ingusan Anwar dan DAP bertaraf “BARUA”.

Hari ini PAS menghimpun pula segala kapiaq harbi untuk mentarbiyah pada seluruh puak-puak PAS yang bertaraf ulama mee segera,mee goreng dan laksa cina.

Kononnya halal pula kapiaq harbi masuk rumah –rumah Allah pasai menyokong perjuangan politik Dajal mereka.

Inilah kisah benar sepanjang bulan posa kegiatan sekutu kapiaq harbi yang terlalu kemaruk nak berkuasa.

Pilih DAP pun masih mampu meraut pahala.

Mungkin inilah massage sebenar yang nak disampai kan oleh penulis upahan Umno yang dituduh oleh PAS dikenali sebagai 'PAS Beruk'. [SINI] http://www.malaysiakini.com/news/141569

Kononnya [PAS "BEROK”] cuba mengedar gambar Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng menyembelih lembu korban untuk umat Islam di internet.

Kah..kah..kah…

Kalau Karpal Singh menentang Islam ala PAS itu sekadar pandangan pribadi Karpal Singh saja… masakan gambar yang sah dari segi logiknya hanya teknik super impose itu PAS nak petikaikan kesahihannya.

Kah..kah…kah…

Bagaimana pula dengan gambar Najib dan Altantuya penulis blog menggunakan teknik yang sama tidak diterajang dan disepak kepenjara atau disumbat lubang ISA sebaliknya mereka bebas berkarya hari ini?

Alahai PAS BEROK !!!

Kah..kah..kah……

Komentar :

ada 0 comments ke “ALAHAI “ PAS BEROK” !!!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.