Thursday, November 26, 2009

BILA POK NIK MENUNDING JARI LAGI....






Pemimpin parti politik wang tiada upaya selesai krisis MCA - Nik Aziz

M Faqih
KOTA BHARU, 26 Nov: Terlebih sudu dari kuah, mungkin ia dapat menggambarkan peringatan Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin bagi menyelesaikan krisis dalaman MCA yang semakin parah sekarang.

Sedangkan Umno sendiri banyak perkara yang tidak boleh diselesaikan, malah lebih teruk berbanding MCA.

Ini dibuktikan dengan rekod pertembungan sesama pemimpin Umno sehingga membawa kepada pengharaman Umno pada 1987. Ketika itu berlaku perebutan jawatan presiden Umno antara Tun Dr Mahathir Mohamad dan Tengku Razaleigh Hamzah.- HAPRAK DAILY.
'Jangan halang ayah saya'

KOTA BHARU 25 Nov. - Anak kepada Menteri Besar, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz mengingatkan agar tiada mana-mana pihak cuba menghalang bapanya daripada melepaskan jawatan.
Beliau yang juga Ahli Jawatankuasa Dewan Pemuda Pas Pusat berkata, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat telah melakukan yang terbaik dalam perjuangan tetapi beliau sudah tua dan keletihan.
"Dia telah memberi yang terbaik. Jika suatu hari dia menyebut hasrat meletakkan jawatan, jangan ada yang bodoh datang mengatakan tidak dan jangan. Jika tidak, saya akan memanggilnya, 'Wahai si bodoh!'," katanya.” Utusan Malasia

Komentar :

ada 2 comments ke “BILA POK NIK MENUNDING JARI LAGI....”
sepatbenua said...
pada hari 

salam bro..

Sebenarnya pok nik ni dah pening,pasai anak menantu dah selesai, pasai hadiah pi mekah pun selesai tapi yang tak selesai jawatan MB...

Mau juga jawatan tu tapi mungkin ada desakan kena lah lepas. Jangan lupa pasai SPRM pun belum selesai lagi pok nik ooi. Kena cari panadol la tu..

Anonymous said...
pada hari 

salam.
Terima Kasih diatas Respond Bro Sepat Benua!

Tetapi apa pun inilah tuahnya menjadi maqsum, tercalit dan tertumpahlah bangkai apa sekali pun..keatas diri mereka bau bangkai akan bertukar menjadi atar dan kasturi..pengampu dan para penjilatnya tetap menjadi kambing jantan yang gila betina..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.