Thursday, May 9, 2013

Memali - contoh mudah PAS mentadbir sebuah Negara!!!... apa terjadi pada Rakyatnya ???!!


Jangan sesekali tertipu dengan dakyah serta pembohongan PAS jika berjaya menawan Putra Jaya. 

"Memali satu contoh yang mudah saja...sebagai sebuah Negara  di bawah naungan mereka [PAS]" !!

Contoh mudah ialah Memali...

Sebuah negara dibawah rejim PAS totok yang mulanya menolak "keras" dasar kerjasama dengan kapiaq harbi yang dihukumkan oleh Dewan Ulama mereka sendiri bahawa :

 "Kapiaqlah kamu"..!!

 Jika menyokong kerjasama  dengan mana-mana kapiaq harbi untuk mentadbir Negara !

Rejim PAS totok  ini berada dibawah berpelembagaan "AMANAT DAJAL HADI"  rakyatnya berdiri  teguh  mempertahankan kedaulatan pelembagaan "AMANAT DAJAL HADI" di bumi Memali !!

Tidak ada dasar dari luar yg mampu  menerjah masuk  untuk meruntuh dan mengganggu gugat perlembagaan mereka iaitu   "amanat Dajal Hadi".

Maka hiduplah Rakyat Memali dibawah naungan pelembagaan DAJAL" ciptaan Hadi Awang..kononnya kapiaq jika  rakyatnya menyokong mana-mana harbi...baik cina maupun bengali jika mereka bukan muslim sejati !!

Haram dan kapiaq jika  rakyatnya menyokong atau memilih selain dari pemimpin yang bernaung dibawah pelembagaan DAJAL HADI"!!



Maka hiduplah Rakyat Memali dibawah retorik haram jadah Pelembagaan  "Amanat Dajal"  ciptaan Hadi.

Rakyat Memali sanggup korbankan apa saja ...bukan sekadar lidah  dan serban yang mengukir kata  "..kami rela ditolak Rakyat asal dapat menegak hukum Allah ta'alla.."....bukan sekadar  rela berkorban harta benda,... tapi sesaga barang berharga tidak mampu membela nasib pengikut mereka...bukan sekadar menjaja hukum Allah Ta'alla akhirnya tersungkur di pintu neraka bersama musuh tradisi mereka.

Rakyat Memali yg setia telah berjaya membuktikan selain emas seraga..nyawa suami sendiri sanggup di peraga demi sebuah Pelembagaan Haram Jadah ciptaan PM mereka iaitu  'Amanat Dajal Hadi " menjadi junjungan mereka yang menjanjikan syurga jika mereka terkorban sewaktu berperang sesama bangsa !!!

Mereka tidak dijanjikan dengan gelaran kebangaan Negara Dato' ! Tan sri ! Datin  maupun  Menteri...mereka cuma rakyat yang dahagakan balasan syurga yang bernaung dibawah pelembagaan "AMANAT DAJAL" yang gila menjanji segala macam balasan dari syurga jika bersekongkol dengan perjuangan putaq belit mereka !!.

Para suami tersungkur dan tersembam di bumi yang mereka jaga..untuk mempertahan " Amanat Gila"  di mata mereka hanya syurga..!!  dan patuh pada "Amanat Gila" .!!..yang sah menjanjikan syurga dan haruman kasturi yg akan di renjis di kubur mereka sebagai syuhada...itu saja cita-cita mereka !!......ahli syurga jika menyokong penjuangan Politik mereka !! itu pegangan kukuh mereka!!

Kini mereka megah digelar para isteri Syuhada....lalu  diarak keseluruh negara kononnya inilah mangsa keganasan dan kezaliman rejim yang berkompromi dengan kapiaq  penghuni Neraka...mereka dihujani wang berjuta..Rm50 semalam dibayar untuk isteri  mangsa yg sanggup bersengkang mata menjaja perjuangan putaq belit mereka .

25 tahun  mereka dijulang dan junjung kononnya inilah rakyat setia mereka yang sanggup mempertahan kedaulatan Parti perjuangan mereka yang berpayung di bawah "Amanat Gila"...

Kini...25 sudah berlalu...akhirnya wang berjuta hilang entah kemana rakyat dan mangsa dibiar merana!!!... tanpa emas yang dikutib beraga-raga.... kononnya ini lah DANA untuk membantu   meringankan bebanan mangsa selain syurga yg sudah menati mereka disana... !!!

Air mata  mangsa yang ditipu sudah bertelaga...menanti janji dan pembelaan  dari pemimpin yang menjunjung dan menjulang mereka...kesudahannya mangsa dibiar merana hanya menjadi sampah yang tidak berguna kepada politik mereka. !!

Begitulah berakhir  25 tahun PAS mentadbir simple negara  bersama rakat dan sekelian pengikunya setianya.. .... yang masih kekal  dan terus menjadi mangsa tipu daya mereka di tinggal begitu saja...demi politik gila kuasa !!!

Persoalannya jika PAS diberi amanat menjaga negara?bagaimana dengan nasib rakyat dan prinsip perjuangan mereka?

Jujurkah nanti..mereka jika wang berbilion2 di depan mata???

Bagaimana nasib rakyat jelata...??adakah setaraf nasib yang menimpa balu-balu yang ditipu oleh pemimpin mereka dan biar hidup sengsara diburu dengan fitnah yg direka untuk membela pertualang yang menipu mangsa?

wassallam !!  .



Komentar :

ada 0 comments ke “Memali - contoh mudah PAS mentadbir sebuah Negara!!!... apa terjadi pada Rakyatnya ???!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.