Tuesday, May 7, 2013

KTPC - Datuk Shukri mangsa Konspirasi Politik Dajal PAS Kedah !!


Sikap "DAJAL" pemimpin PAS Kedah  bermula  se-awal  PAS mentadbir Kedah dalam PRU12 yang lepas.

Satu Konspirasi DAJAL mula dirancang untuk mengantikan kerusi Dato'Sukri di Hi-Tech Park dengan Hj Sobri cucu saudara Azizan Razak dibuat cara yang mengaibkan dan tidak bermaruah !!! .

Satu usaha menyimgkirkan Dato' Sukri dibuat secara licik  dan  cukup teliti  agar dengan sendirinya Dato' Sukri  terpaksa berundur  untuk memberi ruang pada  Romeo PAS  bertitle Hj  cucu saudara kepada MB Kedah Darul Belanda yang banyak mendatangkan kerugian  pada Kerajaan Negeri Kedah....seterusnya mencipta berbagai-bagai Skandal dengan isteri orang mengikut maklumat yang GMC terima sebelum ini.

Pengalaman Romeo PAS bertitle Hj ini  sebenarnya tidak berkelayakkan  maupun berkeupayaan  lansung dalam menerajui Hi-Teck Park yang ditarajui oleh Dato' Sukri sebelum ini.

Tetapi atas dasar dengki dan kianat yang diasuh oleh Politik PAS selama ini maka Kaldai yang mempunyai hubungan  keluarga dengan MB PAS  dilantik untuk menerajui Hi-Tech Park atas sokongan salah seorang pemimpin PAS yang kononnya mampu mempengaruhi MB Azizan Razak ketika itu selaku rakan urah Ust Romeo bertitle Hj ini.




Akhirnya atas usaha gigih untuk menyingkirkan Dato'Sukri secara terhormat berjaya dilakukan bagi memberi ruang yang lebih selesa pada Romeo PAS bertitle Hj yang tidak berkelayakkan menerajui Hi-Tech Park yang memerlukan  pengalaman serta pengaruh yang luas untuk menarik pelabur asing ke Hi-Tech Park.

Akhirnya Hi-Tech Park berjaya di terajui sepenuh oleh Romeo PAS dalam keadaan yang kucar kacir tanpa pengalaman yang cukup selama 5 tahun tanpa apa2 lonjakkan.

Dan hari ini 6 Mei 2013...renunglah hasil kerja Romeo PAS Bos Hi-Tech Park sebelum ini 

[clik]....dan...

Isnin, 6 Mei 2013

KTPC perlu dibersihkan dulu dari unsur-unsur ketidakcekapan pegawai-pegawai kepercayaan kerajaan sebelumnya. Mereka ini ibarat duri dalam daging. Hidup segan mati tidak mahu. Makan gaji buta..
P/S 
Nyahkan Romeo PAS yang tidak berkelayakkan menerajui Hi-Tech Park dan kembalikan kepada yang hak yang mampu menerajuinya!!




Komentar :

ada 3 comments ke “KTPC - Datuk Shukri mangsa Konspirasi Politik Dajal PAS Kedah !! ”
Anonymous said...
pada hari 

dato syukri tu baik sangat?

penyokong tegar bn said...
pada hari 

Minta kerajaan baru bn di kedah kembalikan jawatan kepada ramai pegawai kulim hitec yang dizalimi oleh pas. Bersihkan kulim hitec yang selama ini penuh dengan kroni pas yang tidak ada kelayakan, kembalikan juga jawatan dato' shukri.

yus said...
pada hari 

ayuhh kerajaan baru bn kedah. Rombak semula pengurusan tinggi anak-anak syarikat kerajaan negeri yang dipenuhi kroni dan saudara pemimpin pas. mereka inilah yang menjahanamkan anak-anak syarikat kerajaan negeri kerana tidak ada kepakaran. Ingat kembali semasa mereka mula memerintah kedah dahulu. Ingat sikap tamak haloba mereka yang sewenang-wenangnya memecat dan menggantikan pegawai-pegawai yang baik dan ada kepakaran dengan kroni -kroni mereka. hancur musnah dan rugi teruk anak-anak syarikat ini di tangan mereka. Pulih kembali pentadbiran anak-anak syarikat ini. jangan pedulikan kecaman mereka selepas ini. kita buat untuk negeri

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.