Monday, April 29, 2013

Tiga lagi DUN PKR Letak Jawatan lepas semua jawatan dalam Parti di Kedah .!! kah..kah..kah..kah


Baru lu olang  ada akai.....!!! 

kah..kah....
kah..kah..kah..
kah..kah..ah..kahh..kahh

Satu buta huruf  bekas pekebun sayur ,satu  bekas tauke telepone bimbit  di Taman Selasih Kulim dan satu  YB   Bukit Selambau [EXCO] yang memenangi kurusi YB Arumugam yang banyak mendatangkan Kontravesi seawal PAS mentadbir Kedah .

Khabarnya Yb Bukit Selambau yang melepas Jawatan dan mengosongkan kerusi Bkt Selambau tersebut sudah kembali pada kerja asalnya menjual cendoi di kaki lima diatas sikap bahlolnya selama ini.

.

Tindakkan 3 ADUN melepas jawatan yang disandangnya bukan satu perkara yang mengejutkan rakyat Kedah.Kerana mereka bukanlah diantara pemimpin yang dapat membawa apa2 pembanggunan untuk negeri kedah.

Dari segi kedudukkan taraf akademik dan latar belakang dua diantara mereka amat memalukan,tidak hairanlah jika PKR Kedah tidak mencalonkan semula mereka dalam PRU13.

Mereka juga diantara calon-colan yang banyak mendatang masalah kepada pentadbiran Ust Azizan Razak seawal PAS mentadbir Kedah selain taraf akedemik.

Manakala ADUN Bkt Selambau Manikumar tidak begitu berpengaruh di kawasan tersebut walaupun beliau memenangi kembali kerusi Bkt selambau yang di kosongkan oleh Arumugam yang telah membuat banyak kesilapan diatas kebodohan dirinya sendiri berakhir dengan gigit jari hari ini.Begitulah bijaknya Ostat Azizan Razak bertaici dengan bekas Yb Bukit Selambau ini.

 ALOR SETAR 29 April - Tiga exco kerajaan negeri yang tidak disenaraikan sebagai calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini mengumumkan meletakkan semua jawatan dalam parti tersebut setelah kecewa dengan pucuk pimpinan parti yang tidak mencalonkan semula mereka dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

[Clik]

Komentar :

ada 0 comments ke “Tiga lagi DUN PKR Letak Jawatan lepas semua jawatan dalam Parti di Kedah .!! kah..kah..kah..kah”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.