Saturday, April 27, 2013

Suara Nik Aziz sudah tidak laku lagi...Kah..kah..kah..kahh


Anwar melalui Nik Aziz syaitan yang tidak dikenali bertaraf wali Politik sekutu DAP dijadikan talian hayat terakhir melalui surat berbentuk risalah sokongan palsu dari ulama tersohor yang kononnya mengiktiraf seorang penzina dan peliwat tegar sanjungan Nik Aziz layak jadi PM. 

Anwar melantik Nik Aziz sebagai duta tua Politik jalanan DAP bagi menyebarkan risalah sokongan palsu seperti yang didakwa oleh Zul4 Kulim kononnya yang dikeluarkan oleh Dr Yusof  al-Qaradawi!!



Melalui risalah yang didakwa oleh Zul4 Kulim adalah Palsu Anwar berjaya meyakin kan DUTA TUA tersebut dengan sehelai surat sokongan dari Dr Yusuf al-Qaradawi kononnya berdasarkan sejarah, kebijaksanaan, kesabaran, kecekalan dan sokongan rakyat pelbagai kaum, Anwar layak memimpin negara ini. 

Malangnya Vedio yang memaparkan kegiatan tidak bermoral Anwar dianggap bukti dari besi keluli yang tidak asli berbanding sehelai kertas yang belum pasti asli hasil karya Dr Yusof Qaradawi sendiri.

Betapa bahlolnya spesis lembu-lembu DAP yang terus menyanjung al-juburi...sanggup menipu diri sendiri!!

kah..kah..kah..kah 
kah..kah..
kah..

Persoalannya  mengapa  perlunya Anwar  mendapat surat sokongan dari Dr Yusof al-Qaradawi apakah Nik Aziz dan Dewan Ulama PAS sudah tidak mampu meyakinkan Rakyat Malaysia lagi? 

kah..
kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah..kah..kah 

Uniknya PAS hari ini bukankah Nik Aziz sendiri seorang Ulama yang tersohor lagi tersenarai  dalam Parti sekutu DAP? 

Mengapa sokongan dari Nik Aziz tidak mampu meyakinkan  anak2 Negeri? 

Jadi tidak mustahil lah   pemimpin tertinggi PAS  juga akan cuba mendapat surat sokongan bagi menafikan kegiatan tak bermoral Stopa Ali jika benar Dr Yusof  al-Qaradawi menjadi  agensi mengeluarkan surat sokongan pada pemimpin PAS hari ini.


Tidak mustahil Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng juga layak memohon surat sokongan dari Dr Yusof al-Qaradawi bagi mengiakan Fatwa Nik Aziz bahawa sokongan DAP bererti memberi sokongan pada Islam hari ini?

kah..
kah..kahh
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh..kah..

Bermakna hari ini suara dan sokongan Nik Aziz sudah tidak laku lagi ...Nik Aziz hanya sekadar dijadikan  Duta tua penyambung hayat politik Anwar yang akan berkubur tidak lama lagi.

Dewan ulama nya pula hanya boneka  penyambung  fatwa pembohongan PAS yang sudah di kaldaikan oleh DAP?

Andainya benar Anwar mendapat sokongan dari Dr Yusof al-Qaradawi sudah pasti Anwar tidak berdiam diri tanpa perlu mendapat khidmat dari ulama trompah  untuk mencanang  betapa hebat dirinya hari ini.

PAS melalui duta tua dan Anwar jangan terus menipu umat islam di Negara ini kerana terbukti  Nik Aziz sendiri  dan berjuta umat Melayu sebelum ini telah  berjaya ditipu oleh Anwar  selama ini...!!

kah..
kah..kahh
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh..kah..

PRU13 Anwar  terus memperlembukan Nik Aziz ulama tersohor DAP agar terus menipu umat melayu dalam PRU kali ini. 

seterusnya Nik Aziz duta tua yang tak sedar diri....



Komentar :

ada 0 comments ke “Suara Nik Aziz sudah tidak laku lagi...Kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.