Thursday, April 18, 2013

Pencalonan Dr. Rozaidah Talib di Parlimen Ampang bagai pucuk dicita ulama mendatang pada PR dalam PRU13 nanti.??


Jika PR memiliki beberapa pemimpin yang terlibat dengan skandal SEX samada di luar tabei maupun dalam tabei maka pencalunan Dr Rozaidah Talib oleh UMNO/BN juga amat dinanti-nantikan oleh PR kerana desas desus skandal Dr Rozaidah Talib akan bertiup kencang menjelang PRU13 jika Dr gigi ini terus dikekalkan bertanding dalam PRU13 nanti.

"...mangapa BN memilih Dr gigi ini ..kami pelik !! apakah pemimpin UMNO/BN tidak peka tentang skandal yang bakal dibangkitkan oleh PR nanti dalam PRU13..kami masyarakat taman Kosas ,Ampang Jaya cukup mengenali siapa Dr gigi ini....kami cukup hampa bukan saja  calon tersebut menyombong malah Dr gigi  ini tidak layak di calonkan  semula memandangkan dia banyak masalah yg berkaitan dengan isu moral.." tegas seorang penyokong  BN  Parlimen tersebut  pada GMC seoalah olah beliau sedang berkempin dalam kelompak yang agak ramai menolak keras tokoh calon UMNO ini yang akan bertanding dalam PRU13 nanti...



"...Siapa yang tidak kenal dan mengetahui tentang skandal Dr Gigi ini pergilah bertaya pada penduduk taman Kosas dan Ampang jaya" ....tegas nya pada GMC !!

Jika benar  apa yang disuarakan oleh  penduduk  taman Kosas tersebut, pada hemat GMC UMNO/BN perlu mengambil kira pandangan  pengundi2 kawasan tersebut demi kemenangan UMNO/BN dalam PRU13 nanti.

Isu Khalwat..... KEPUTUSAN BN untuk mencalonkan semula Dr. Rozaidah Talib di kerusi Parlimen Ampang, seharusnya menjadi berita yang paling menggembirakan bagi penyokong-penyokong Pakatan Rakyat, terutama penyandang dari PKR, Zuraidah Kamarudin.

Penyandang kerusi Ampang dari tahun 2004-2008 itu mempunyai banyak masalah berkaitan dengan moral, termasuk pernah di dakwa berkhalwat di sebuah hotel  ketika masih berstatus isteri orang pada 2007.

seterusnya...





Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

saya pengundi ampang. semua kenal sapa dr gigi ni & skandal dia.
dulu time jadi MP pun berlagak.

*Pengundi Ampang*

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.