Friday, April 26, 2013

PAS terpaksa menipu kata Nik Aziz jika mau menang PRU13 !!! kah..kah..kah..kahh

 Fatwa songsang  dan sesat dari ulama tajaan DAP iaitu PAS menjelang PRU13 !!

Sewaktu Nik Aziz berkokok dan menyalak ...bahawa Pas tetap akan melaksanakan hukum hudud sekiranya Pakatan Rakyat (PR) menang di Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) Mei nanti walaupun ditentang kuat oleh DAP...lain pula ceritanya dengan Ketua Penerangan PAS Tuan Ibrahim Tuan Man yang mana meminta agar ahli Pas terutama pimpinan PAS perlu elak dari menyentuh isu-isu hudud dalam tempoh kempen Pilihan Raya Umum Ke- 13 (PRU13) kerana katanya ianya hanya akan merugikan PAS kerana ia hanya mengundang perbalahan dan perpecahan PAS dan DAP.

Pada PAS "hudud" hanya mengundang perbalahan dan permusuhan PAS dan DAP!!

kah..kah..kah.. kah..
kah..kahh kah..kah..
kah..kahh ..kah..kah..

Sudah terang lagi bersuluh lah nampaknya agenda DAP yang mampu memperkudakayukan PAS agar menolak agenda Negara Islam dan isu hudud yang  menjadi agenda utama DAP sejak azali  ...hari ini  PAS sudah mula  memenuhi  tuntutan DAP agar  mengorbankan  agenda " basi " yang dinyanyikan setiap kali menjelang pilihan Raya bagi meraih undi ..dimana agenda "BASI" tajaan PAS selama ini hanya satu agenda yang boleh mencetus perbalahan hubungan kapiaq harbi DAP dan PAS seperti yang pernah belaku  perbalahan antara PAS dan DAP sebelum ini.

Akhirnya PAS mengambil pendekatan menolak agenda Negara Islam dan isu Hudud  yang hanya menjadi punca perbalahan seperti yang pernah didakwa oleh Hadi Awang pencipta Amanat Dajal PAS.

  

PAS melalui Ketua Penerangannya Tuan Ibrahim Tuan Man  pula seolah2 tidak mahu pisang berbuah dua kali belaku dalam PAS buat kedua kalinya...bila  isu Hudud  yang dimainkan  oleh PAS hanya akan membawa perbalahan antara PAS dan DAP oleh itu Ketua Penerangan PAS meminta pemimpin2 tertinggi PAS mengelak isu tersebut dibangkitkan sewaktu berkempin pilihan Raya yang hanya  akan merugikan PAS. 

Sebelum PAS berkompromi dengan kapiaq harbi DAP nyanyian PAS begini..

"“KAMI RELA KALAH !! KERANA MELAKSANAKAN ISLAM,KITA RELA DITOLAK RAKYAT KERANA MELAKSANAKAN SURUHAN ALLAH,APALAH ERTINYA SEBUAH PEMERINTAHAN TANPA MENDAPAT REDHA ALLAH” 

 [Presiden PAS Hadi Awang]

Selepas PAS menguasai beberapa negeri dalam PRU12  yang lepas nyanyian PAS sudah berubah  sama sekali...malah pemimpin dan penyokong2 PAS berbangga dengan dakwaan Ir Nizar yang angkuh dan sombong mendakwa  bahawa....

“……DIMANAKAH…DALAM MANA-MANA TRANSKRIP PAS YANG MENYATAKAN BAHAWA PAS NAK MELAKSANAKAN NEGARA ISLAM?? SAYA MINTA..JAWAPAN ! 

…DIMANAAA..KAH,TRANSKRIP PAS DALAM MEMERENDUM KA ! DALAM PELEMBAGAAN KA ! MAUPUN DALAM PELEMBAGAAN PAS SENDIRI ..ADA MENYATAKAN PAS NAK LAKSANA NEGARA ISLAM”

 [ Ir Nizar ,BEKAS MB PERAK ]

Tentu ramai diantara kita  dan rakyat masih teringat betapa angkuh dan sombongnya sekutu kapiaq harbi DAP ini menafikan bahawa  tidak terdapat  dalam MANA-MANA TRANSKRIP PAS YANG MENYATAKAN BAHAWA PAS NAK MELAKSANAKAN NEGARA ISLAM?? apa tah lagi hukum??? begitulah putaq belitnya "BARUA-BARUA" DAP ini bila Allah S.W.T memberi  mereka kuasa ..!!

Jadi tidak hairanlah putaq belit dan tipu muslihat yang dimainkan oleh pemimpin2 PAS yang berdakikan agama yg sanggup menjadi "BARUA dan Tali barut DAP  mengguna pakai fatwa Nik Aziz iaitu..."

…." politik sama seperti sebuah peperangan yang penuh dengan tipu muslihat. Jadi, Pas terpaksa “menipu” untuk memenangi ‘peperangan’ dalam pilihanraya"

 [Nik Aziz Nik Mat]

Jadi tidak hairanlah dakwaan Nik Aziz menjelang PRU13 ini bahawa "PAS tetap akan melaksana hudud walaupun mendapat tentangan dari DAP" hanyalah satu pembohongan yang amat nyata yang perlu disedari oleh seluruh umat islam dalam PRU13 nanti !!  

Lebih jelas lagi bila ketua penerangan PAS sendiri mengingatkan pemimpin serta penyokong2 PAS agar tidak menyentuh isu hudud yang bukan lagi menjadi agenda utama pakatan PAS  dan DAP dalam PRU13 ini....maka terbuktilah dakwaan Nik Aziz itu satu pembohongan dan putaq belit semata-mata untuk meraih undi untuk memenangi pilihan raya semata-mata.

Ingat Prinsip perjuangan Ulama tajaan DAP bahawa.."." politik sama seperti sebuah peperangan yang penuh dengan tipu muslihat. Jadi, Pas terpaksa “menipu” untuk memenangi ‘peperangan’ dalam pilihanraya"

 [Nik Aziz Nik Mat]

Komentar :

ada 0 comments ke “PAS terpaksa menipu kata Nik Aziz jika mau menang PRU13 !!! kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.