Friday, April 12, 2013

Akhirnya Harakah Daily meludah kelangit...!! kah..kah..kah..kah..kahh


Bezanya antara Ulama 'dalam semak' dengan Ulama yang ikhlas berjuang untuk Islam dapat diperhatikan dengan mata kepala kita.



Mengenali ulama ‘dalam semak’ PAS.

Ulama saperti ini mengelirukan minda kita yang tidak konsisten tentang apakah yang hendak disampaikan - sekejap dihukumkan haram dan sekejap dihukumkan halal dan selepas itu dihukumkan harus di dalam tajuk yang sama apabila berada ditempat-tempat berlainan mengikut keadaan semasa.

Pendirian tidak tetap ini boleh mengelirukan umat Islam tetapi anehnya mereka ini pandai menyusun kata-kata yang berbelit-belit apabila isu tentang halal haramnya seolah-olah tidak tegas pendirian mereka.

Siapa sebenarnya ulama dalam semak hari ini???

kah..kah..kah...kahh
kah...kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah....kahh..kahhh 

Harakah Daily meludah kelangit.....!!!! [sini]

Komentar :

ada 1
Xpas said...
pada hari 

Sibuk cari dan hebahkan salah org, lupa salah sendiri. Bila ditegur kesilapannya, menunjuk pula salah pihak lain kenapa tak ditegur. Bila dinasihati pula, diperkecilkan sipenasihat, rendah ilmunya dsb. Bila baca Quran atau Hadis ttg sifat sifat buruk, melihat kpd org lain dan tidak pun memuhasabah diri, adakah sifat itu pd diri mrk sendiri. Zahirnya itulah yg kelihatan pd pentaksub pentaksub PAS dan Pakatan.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.