Sunday, March 17, 2013

Wira Lahad Datu Syahid Dunia..apa status Wira Tragedi Memali hari ini??


Hari ini mangsa Tragedi Memali Syahidnya belum pasti bila hukum Dewan ulama Politik Dajal beralih menyokong kapiaq Harbi DAP..Hukumnya sudah tidak haram dan kapiaq lagi?

Kecelaruan Syahid mangsa tragedi memali cukup meragui..Dewan ulama masih "TULI" dengan isu buku "Kafirkah Aku" hari ini?

Nampaknya status syahid di Memali hanya berstatus Syahid "Politik" atau setaraf syahid dunia kerana perjuangannya untuk mengejar kuasa semata2!!

Hari ini segalanya sudah terbukti perjuangan PAS sekadar perjuangan "DAKI DUNIA" bersama DAP.



Benar dakwaan Presiden Pertubuhan Muafakat Sejahtera Malaysia (MUAFAKAT), Ismail Mina Ahmad bahawa PAS terlibat dalam dengan ajaran Syirik !!

“Tapi dalam PAS ada syirik, di mana ada orang beramal dengan syiah… di mana ada orang yang liberalis dan pluralis..,”

-Haji Ismail ahli PAS seumur hidup

“Pada hemat saya, kezaliman yang paling besar adalah syirik… Saya tidak nampak dalam Umno ada kesyirikan dalam pemikiran dan akidah. Tidak ada…"

-Ismail Mina

Sehingga hari ini dan disaat artikal ini di keluarkan Dewan Ulama PAS termasuk Harun Taib sendiri TIDAK mengambil tindakkan diatas dakwaan ahli seumur Hidup PAS ini cuma Harun Taib mampu mengirim SMS ringkas itupun sekadar bertaya khabar pada Ismail Mina tidak lebih dari itu!

"saya tunggu harun memanggil saya diatas dakwaan tersebut!! tapi hingga saat ini tidak ada apa2 tindakkan keatas dakwaan saya.jelas ismail Mina" Sepatutnya mereka "pemimpin" perlu memangil saya...sebab mereka pemimpin!! saya cuma ahli saja !!- Ismail Mina.

Persoalannya bagaimana pula jika pemimpin PAS "Mati" dalam keadaan SYIRIK? berbanding matinya Wira Lahad datu hari ini yang hanya Syahid Dunia seperti yang didakwa oleh Harun Taib?

Apa pula pandangan dan pendapat Dewan ulama PAS tentang pendapat salah seorang penyokong tegar PR ini tentang kematian Bala "semulia" syuhada??



kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh..kah
kah..kah..kah..kah..kahh..kaHHHHHHH

Patutlah KOMUNIS pun PAS sanjung dan junjung sebagai pejuang !! 

Punya PUKIMAK!!..[.sini ]



Komentar :

ada 0 comments ke “Wira Lahad Datu Syahid Dunia..apa status Wira Tragedi Memali hari ini?? ”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.