Monday, March 11, 2013

Warga UMNO Kedah perlu malu dengan kenyataan Mat Bashah agar peneraju KUIN lepaskan jawatan!!!


Seluruh kepimpinan UMNO Kedah harus malu dengan kenyataan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah agar peneraju pentadbiran institusi itu harus melepaskan jawatan mereka.



Sepatutnya  3 tahun  yang lepas Peneraju UMNO Kedah  sudah  melepas "JAWATAN" dan memberi laluan pada mereka yang lebih berkemampuan..bukan sekadar berkokok diwaktu senja yang hanya membawa SIAL SATU KEDAH dengan kompoun RM272,000 setaraf harga No Plat Kereta Ostat Azizan dijadikan Isu !!

Isu KUIN UMNO Kedah lebih2 lagi Pengerusi Badan Perhubungannya tidak perlu melihat kepincangan orang lain...

Selaklah dicelah kangkang sendiri pastikan tiada panau dan kurap di telornya sebelum membuat publisiti murahan agar peneraju pentadbiran KUIN itu  melepaskan jawatan mereka ....

Jumlah RM272,000 itu hanya  nilai duit pampers untuk anak2 Peneraju UMNO Kedah saja!!

Sepatutnya seluruh warga Peneraju UMNO Kedah harus malu dengan kenyataan dan desakkan  yg dibuat oleh Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah yg cukup mengaibkan..  tanpa menoleh kepincangan dirinya terlebih dulu dan pemimpin2  pak turut UMNO  yg lain...... kerana terlalu menjaga jawatan dan kedudukkan masing2supaya tidak calar dan berbalar.....!!

Isu KUIN ..UMNO Kedah tidak perlu buka mulut...teruskan dengan agenda "jaga periok nasi" masing2 itu yang perlu diutamakan jgn bersandiwara dengan Rakyat !!!!!!

Isu Kuin sekadar retorik UMNO  mencari publisiti murahan...!!
.....Kuin dah siap tukul UMNO baru berbunyi punya haram jadah !!

 SUNGAI PETANI - Tindakan kompaun berjumlah RM272,000 yang dikenakan ke atas Kolej Universiti Insaniah (Insaniah) merupakan satu lagi petanda peneraju pentadbiran institusi itu harus melepaskan jawatan mereka.

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah berkata ini kerana kebanyakan masalah yang meletakkan Insaniah dalam krisis kewangan kritikal sekarang berpunca daripada tindakan pihak pengurusan....ulasan penuh bahlolnya dakwaan UMNO Kedah !!


Komentar :

ada 0 comments ke “Warga UMNO Kedah perlu malu dengan kenyataan Mat Bashah agar peneraju KUIN lepaskan jawatan!!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.