Monday, March 11, 2013

Tian CHIBAI !! Perlu diseret ke Hospital Lahad .....!! .


Pihak Tentera dan Polis perlu seret Tian cibai ke Hospital Lahad Datu untuk memastikan ia atau tidak 16 bangkai penganas yang didakwa oleh Ketua Forensik Bukit Aman, ASP Hussein Omar Khan tersebut adakah.. hanya patung2 dari Supermarket yang disewa oleh UMNO untuk meneruskan Sandiwara pencerobohan !!



LAHAD DATU 11 Mac. 2013 - Ketua Forensik Bukit Aman, ASP Hussein Omar Khan (dua dari kiri) menunjukkan 16 mayat kumpulan pengganas Sulu yang mati ditembak oleh pasukan keselamatan di Kampung Tanjung Batu yang kini diletakkan di Hospital Lahad Datu. - UTUSAN/AZRUL EDHAM MOHD AMINUDDIN.

 Tian CHIBAI perlu diseret ke Hospital Lahad Datu  supaya satu hari nanti Tian Chibai ini "TIDAK" boleh membuat dakwaan  bahawa 16 bangkai penceroboh itu hanya patung2 yang dibungkus dengan Plastik hitam sekadar wayang  UMNO untuk menakutkan Rakyat!!

Tidak mustahil Tian CHibai  "pukimak" ini akan  mengulangi  kenyataan kurang ajarnya  satu hari nanti bahawa kenyataan dan dakwaan  Ketua Forensik Bukit Aman, ASP Hussein Omar Khan itu hanya Skrip yang disediakan oleh pihak UMNO untuk membohongi rakyat bahawa 16 bangkai penceroboh telah berjaya dibunuh....tapi yang sebenarnya  ianya hanya patung2 Supermarket yang disewa oleh pihak UMNO!!

Jadi untuk tidak berulang kenyataan biadap dan kurang ajar Tian Chibai ini harus diseret dan diheret ke Hospital Lahad datu  untuk memastikan...16 bungkusan hitam itu adakah ia benar2 bangkai penceroboh atau patung2 yang dibeli  oleh UMNO untuk menjayakan sandiwara Politik!!

 





Komentar :

ada 0 comments ke “Tian CHIBAI !! Perlu diseret ke Hospital Lahad .....!! .”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.