Friday, March 1, 2013

SiJahil murakap Cabar Penulis Blog Pecacai PAS Kedah berdebat? kah..kah..kah..kahhh


"Saya beri dia sikit masa lagi untuk dia berfikir dan menarik balik apa yang di tulisnya dalam Blog tentang saya" !!

Saya akan pastikan siapa lebih jahil dan siapa yang tersalah memilih ahli usrah?

Kenal kah dia a.k.a Penulis Blog pecacai PAS juga selaku penyubur fitnah ini dengan ahli-ahli Usrah saya?

Sejauhmana penulis Blog pecacai PAS Kedah  ini tahu tentang isu penyelewengan tabung Memali yang didakwa  dan dijaja dalam blog-blog miliknya bahawa "PDRM sahkan tiada penyelewengan Tabung Memali"



"Saya tertarik dengan pendedahan tulus ikhlas rakan lama, Cikgu Zainon Ismail atau nama penanya CN Al-Afghani. Menurut Cikgu Non, "Sebaik sahaja terbit Amanat Haji Hadi, sepanjang malam kami di dalam PAS mengadakan usrah. Dalam usrah itu kita bincang isu soal kafir mengkafir dan kita berpegang kepada keputusan perbincangan iaitu UMNO kafir. Maka, sesiapa sahaja yang terlibat dengan UMNO walaupun saudara kandung mahu pun ibu bapa sendiri mereka kafir." Zul Yahya.

Dengan  rasa rendah diri saya mempelawa Penulis Blog PAS  ini memilih mana-mana pentas terbuka untuk berdebat dengan saya dalam apa jua isu berkaitan dengan PAS lebih2 lagi isu penyelewengan Tabung Memali maupun isu Amanat Hadi.

Saya harap beliau selaku penulis Blog PAS Kedah yang hebat  ini sanggup menerima pelawaan dari seorang  jahil murakap untuk mengupas isu Amanat Hadi tentang "Kafirkah Aku" bila-bila masa dimana juga waima didepan rumahnya sendiri untuk mencari kebenaran !!..itu lah yang saya harap  dari penulis Blog yang Maha hebat bilamana menuduh saya tersalah masuk usrah  dan bernasib malang kerana berada dalam kumpulan usrah yang ahli-ahlinya jahil murakab belaka. 

Dan akhir sekali jika penulis Blog PAS ini tidak keberatan menerima pelawaan   saya untuk berdebat  akan saya senaraikan  juga nanti  dalam majlis  tersebut siapakah bekas ahli-ahli kumpulan usrah yang jahil murakab itu ?

Kah..kah..kah..kah..kahhh
kah..kah..kah..kah..kahh...kah...
kah...kah..kah..kah..kah...kah..kahh

Beranikah Penulis Blog pecacai PAS Kedah ini menyambut cabaran si Jahil Murakap juga penulis buku PAS songlap duit tabung Memali???

Kah..kah..kah..kah..kahhh
kah..kah..kah..kah..kahh...kah...
kah...kah..kah..kah..kah...kah..kahh

"...saya harap Bloger terhebat PAS Kedah ini dapat menghubungi saya untuk menetapkan tarik dan waktu  majlis debat terbuka tersebut...dalam masa yang terdekat ini"...seloroh C.N al-afghani dengan nada selamba...!!!

Read more




Komentar :

ada 0 comments ke “SiJahil murakap Cabar Penulis Blog Pecacai PAS Kedah berdebat? kah..kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.