Sunday, March 3, 2013

PAS tawar Mujahiden Memali nya ke Semporna, Sabah sambut cabaran Anwar ??? kah..kah..kah..kah....kahh..kahh


Inilah masa yang teramat-amat sesuai pemimpin PAS mengirimkan hero Mujahiden Memali nya yang diwar-warkan   satu ketika dulu  " kebal" dan tidak lut dengan sebarang peluru senjatapi ...mengikut  cerita DONGENGnya  peluru senjatapi dari  pihak berkuasa   yang  dilepaskan  hanya menembusi dompet duitnya tetapi tidak menembusi pungkok atau lubang juburnya.   

Dari insiden tersebut kononnya ... ia tidak  mendatangkan sebarang kecederaan kepada hero dalam Tragedi Memali  itu dan ia masih lagi hidup dan bernyawa  hingga kehari ini...!!!

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahhh..kah..
kah..kah..kah..kah...kah..kah..kahhh 





"..Saya cabar pemimpin-pemimpin PAS yang begitu bersungguh-sungguh untuk mati syahid supaya pergi membantu Anggota  keselamatan  kita  mempertahankan penceroboh2 di Lahad Datu yang telah mengorbankan nyawa lima anggota polis .."[sini]

Mungkin inilah  cabaran yang Anwar akan  lemparkan  pada Pemimpin PAS...  seandainya Anwar masih bersama-sama UMNO hari ini.



Tetapi dalam apa keadaan pun  samada Anwar masih bersama   UMNO maupun tidak,.. PAS  dengan prisip perjuangan dan pegangannya sebelum ini sepatutnya menyambut cabaran Anwar  ini bagi membuktikan  PAS begitu bersungguh2 untuk mati syahid dan berjihad... kali ini bukan ke Afghanistan tetapi hanya sekadar dalam negara sendiri.

Beranikah PAS menyambut cabaran Anwar  sebelum ini  jika  pemimpin PAS  begitu bersungguh-sungguh  untuk mati syahid dan berjihad?  

Inilah masa yang teramat-amat sesuai PAS mengirim manusia kebalnya ke bumi Semporna  bagi  membantu Negara yang kononnya ingin dipertahankan oleh mereka selama ini!

Mungkin Negara amat-amat memerlukan mujahidin2  PAS yang kebal dan tidak lut  dengan peluru senjatapi   seperti yang pernah diwar-warkan sebelum ini dalam Peristiwa Memali  untuk kesana hari ini...konon2nya  beliau  pernah ditembak tetapi   peluru itu hanya menembusi beg duitnya saja... tetapi tidak mendatang  sebarang kecederaan pada diri dan lubang jubornya...begitulah hebatnya  hero  dalam peristiwa  Tragedi Memali  yg mengesahkan kekebalannya ketika itu pada  ahlol2 PAS yang mendengar autanya ketika itu !!

Hakikatnya hari ini  PAS hannya sanggup Syahid  dengan memerangi bangsanya sendiri demi Politik murahan yang kini sudah berkompromi dengan kapiaq harbi  !!

PAS= Parti putaq belit dan penipu ..."BARUA" DAP !!




Komentar :

ada 6 comments ke “PAS tawar Mujahiden Memali nya ke Semporna, Sabah sambut cabaran Anwar ??? kah..kah..kah..kah....kahh..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

PAS hanya "berani" memerangi bangsa sendiri saja. Seperti tong kosong yg bunyi nya kuat tetapi tiada isian.

Anonymous said...
pada hari 

Letih nk cerita pasal PR..... Celako..celako

Anonymous said...
pada hari 

sabar BRO 3.29PM...nak tegelak pun ada ttg komen bro !! letih !! letih nak terang kat puak2 kera..kah..kah..kah..kahhh

memang puak2 ni Cilako !! cilako !! celakA!!

Anonymous said...
pada hari 

Baik suruh Unit Anal Pas pegi lawan Lanun2 Sulu tu, mereka kan sanggup mati demi PAS, jangan lupa bawa tin milo mintak derma sekali..

Anonymous said...
pada hari 

Bro !! puak2 sulu blh bagi ke derma jihat???

kah..kah..kah..kahhh

Mungkin peluru dgn motar ada le kat sulu..tu..!!

Anonymous said...
pada hari 

parti ayr sejuk dok wat japi ja...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.