Tuesday, March 5, 2013

PAS di serang ..................??? kah..kah..kah..kahh


Bukan oleh lanun sulu atau pun  pihak luar.... tapi PAS diserang oleh bekas EXCO pemudanya  yang dinafikan keahliannya..  juga  merupakan bekas pejuang Mujahiden.... melalui buku barunya " Asampedas PRU13"



Sebelum ini politik PAS bergegar dengan serangan yang petama melalui buku Air Mata Mat Sabu diikuti dengan buku "Kafirkah Aku"... dimana GMC difahamkan permintaan terhadap dua buah buku tersebut cukup memberangsangkan menjelang PRU13 oleh penyokong2 PAS.

Buku ASAM PEDAS PRU13 mengupas lebih detail tentang perjuangan putaq belit PAS selama ini.

Jika buku AIRMATA MAT SABU mengupas penipuan dan kezaliman PAS terhadap mangsadan kezaliman mereka terhadap balu dan anak2 yatim di Memali.  .

Buku KFIRKAH AKU pula mempersoalkan Amanat DAJAL Hadi.

Ke-tiga buah buku yang dihasilkan oleh C.N Al-Afghani kesimpulan nya menjelaskan  tentang betapa retoriknya perjuangan yang kononnya berlabelkan Islam selama menipu umat Islam.

kah.kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah...kahh

Serangan dari tiga buah buku yang dihasilkan oleh C.N aLAfghani dirasakan  amat berkesan bilamana terdapat  semakin  ramai penyokong2 PAS mulai sedar  tentang tipu daya dan putaq belit PAS selama ini yang diperalatkan oleh DAP akhir2 ini.

Isu tabung Memali !!
Isu  Amanat Dajal Hadi !
Isu kalimah Allah sudah cukup menjelaskan siapa pemimpin PAS hari ini yang sanggup bersekongkol dengan DAP !

Bravo.C.N aL-Afghani.    



 

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

La......berpuluh tahun baru sedaq

betapa hj hadi celaka mengaku diri pandai ugama kepala taik apa. dialah orang pertama ugama yang hembuih semboyan satu masjid dua iman, dua kadi, sembahyang mayat kena buat lain jika selain daripada orang pas.....tengok la ni orang orang pas semua dibodoh-bodohkan manakala yang pandai semua sesat.....ya allah....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.