Saturday, March 2, 2013

Parlimen Sembrong! Isu penceroboh Hisamuddin wajib lepas jawatan !! kah..kah..kahh


Bukan sekali,dua atau tiga tapi sudah banyak kali Hisyamuddin GAGAL dan tidak berwibawa menangani sebarang isu keselamatan yang berbangkit di Negara ini!

Hisyamuddin jangan terus menyumbang DANA pada Pakatan Rakyat dalam PRU13 dan jangan sesekali menambah beban yang digalas oleh UMNO di ambang PRU13 .

Isu penceroboh bersenjata dari selatan Filipina yang berkubu di Kampung Tanduo, Lahad Datu sepatutnya sudah cukup dijadi iktibar pada Hisyamuddin agar ia menarik diri dan meletak jawatan serta merta…jangan tunggu rakyat mengheretnya kebawah dalam PRU13.

Pada Dato’Sri Najib Rakyat berharap tidak akan membiarkan perkara ini berlanjutan tanpa sesuatu tindakan yang tranfomasi dilakukan.

Rakyat sudah cukup muak dan loya dengan sikap dan cara Menteri Amran ini menangani sebarang isu yang berkaitan dengan keselamatan Negara… 

Dato’Sri Najib sepatutnya memandang serius jawatan yang disandang oleh Menteri Amaran ini dan Rakyat Sembrong juga seharusnya menilai layakkah Menteri ini terus di mandate dalam PRU13 yang akan datang?





Jangan menguji kesabaran Rakyat , kesabaran Rakyat juga ada had dan batasnya

Rakyat juga sedang menilai ketegasan dan ketelusan serta sejauhmana Tranfomasi yang dilaungkan oleh Dato’Sri Najib berjaya di tunaikan.

Dan dalam Isu penceroboh bersenjata yang meragut nyawa dua anggota pihak keselamatan Menteri Amaran jangan memandang remeh.

Sikap dan kewibawaan Menteri Amaran sebenarnya telah membuka ruang yang amat luas pada PR dalam menghadapi PRU13!!

Demi Rakyat Hisyamuddin "WAJIB" melepas Jawatan yang disandangnya hari ini serta merta....!!!.

Komentar :

ada 6 comments ke “Parlimen Sembrong! Isu penceroboh Hisamuddin wajib lepas jawatan !! kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

Cuba lah bayangkan jika DS NAjib bukan Perdana Menteri , adakah si Hishamuddin ini akan terus kekal sebagai Menteri Kabinet yang tidak berpelior.

Itu lah untung nya jika naik menggunakan pegaruh nama bapa sedangkan kalu dibuat kajian prestasi .. Si Hishamuddin ini tidak lah se excellent mana jik dibandingkan dengan rakyat lain malah jika kita membuat perbandingan dengan si Nasution PKR , rasanya nya lebih kurang saja. Bukan hasrat kami mahu menaikkan nama si nasution pencacai dan pengampu Anuar tetapi itu lah standard nya si Hishamuddin..

Anonymous said...
pada hari 

Setuju 1001% Hisyamuddin WAJIB Lepaskan jawatan dengan kedar segera !!

Satu Kapai ..... said...
pada hari 

Dari mula dia angkat keris .. Kena kejut dgn parti lain saja dah kecut telur... Woi hishamudin ni rakyat nk bgtau... Macamana nk tangkap penyamun kalau sipenangkap tu lembik...

Anonymous said...
pada hari 

Hisyamuddin ni jadi menteri aww boleh le...

Anonymous said...
pada hari 

1000%....i follow

Anonymous said...
pada hari 

Biar Musa Hasan jadi Menteri KDN......

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.