Saturday, March 23, 2013

Kumpulan PAS atau KAS mahu ganggu hari undi?? kah..kah..kah..kahhh


Kumpulan mana satu yang dimaksudkan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang kononnya mahu mencetuskan kekecohan dan suasana huru-hara di tempat mengundi pada Pilihan Raya Umum ke-13  PAS atau KAS "Kumpulan Ajaran Sesat"?...[sini]

kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kah...kah..kahhh

Apa yang GMC faham kumpulan Ajaran Sesat atau "KAS" tidak pernah mengeluarkan apa2 dakwaan dan kenyataan untuk mengujudkan suasana haru hara dalam PRU13...kecuali kumpulan PAS...Parti Sial Se-Malaysia seperti yang pernah didakwa oleh Presidennya Mat Sabu..

"....Kami ke jalan raya jika PRU tipu...."!! awal-awal lagi kumpulan SEWEL ini sudah melontar tuduhan yang tak berasas kepada lawan...[Sini]



Dari kenyataan Mat sabu tersebut kita sudah dapat menjangka bahawa PAS tidak sanggup menghadapi kekalan yang lebih terok dalam PRU13 nanti berbanding PRU-PRU sebelum ini.

Sudah ramai yang menjangka PRU13 satu petanda Tsunami yang paling dahsyat akan melanda Politik PAS...tsunami yang berpunca dari pergolakkan dalaman dan kebangkitan penyokong2 PAS meninggalkan perjuangan yang sudah tidak relevan..suasa ini apat dilihat dalam siri2 ceramah yang diadakan oleh Mat sabu sendiri baru-baru ini diKedah gagal mencapai sasaran seperti sebelumnya.

Momentem tsunami yang bakal  melanda Politik PAS kali  ini dlm PRU13 digambarkan sendiri oleh penyokong2 PAS  yang mula merasai sambutan  terhadap ceramah2 PAS hari ini tidak mendapat perhatian   berbanding sebelumnya.

PRU13 hati-hati dengan ugutan kumpulan "KAS"....atau PAS !!!!

kah..kah..kah..kahhh 

Komentar :

ada 0 comments ke “Kumpulan PAS atau KAS mahu ganggu hari undi?? kah..kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.