Sunday, March 10, 2013

Jangan terpedaya dengan tabung Khas tajaan PAS untuk mangsa Lahad Datu...!! kah..kah..kah..kahhh


Hingga saat ini masih ada 9 orang balu lagi yang masih menagih wang tabung mereka yang telah lesab daripada pemimpin PAS tapi malangnya segala dakwaan mereka dianggap sandiwara oleh pemimpin PAS.

Dan Pemuda PAS Pusat pula mengambil sikap menghalang buku yang cuba mendedahkan penyelewengan tabung balu dan anak2 yatim di Memali diedarkan pada umum.

Kini Pemuda PAS Sabah pula melancarkan tabung kemanusiaan, khusus bagi memenuhi keperluan penduduk yang terjejas ekoran krisis di Lahad Datu.




Beginilah sikap parti Hipokrit yang kononnya perihatin terhadap mangsa tragedi Lahad Datu sedangkan mangsa2 Tragedi Memali ditempat sendiri dibiar merempat dan melarat hingga lahirnya buku yang mendedahkan penyelewengan dan kezaliman pemimpin PAS selama 25tahun !!

Inilah bukti keperihatinan pemimpin PAS terhadap mangsa tragedi Memali...
".....: Soleha Hussain, mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada tetapi selama ini saya tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan"

Kepada sesiapa yang ingin menyalurkan bantuan fikir2lah selamatkah wang yang bakal disalurkan dan renunglah apa yang sedang dialami oleh mangsa2 Tragedi Memali hari ini???

..berita hipokrit PAS misi OP karung...sini





Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

dermalah sikit, kok merajuk lak PAS ni nanti. tp sikit je tau! brapa? carik kat public phone kalau jumpa bagilah... PAS kan parti kebajikan apa, bukan parti Islam lg.. kitab perlembagaannya buku jingga kan? eh persoalan yg gagal dijawab sehingga ke hari ini..muahahaahaa

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.