Monday, March 4, 2013

Jangan pecaya dengan 2 ekor penipu ini...Kah..kah..kah..kahh


Jangan fikir jawatan PM, TPM - Hadi Awang pencipta Amanat Haram jadah !

Cukup sekali.. rakyat tersungkur kelubang biawak PRU13 tiada lagi peluang untuk Ulama Politik Dajal menipu dan memutaq belit lagi !!

Jika sebelum ini PAS sanggup menolak Hukum Dewan Ulama yang mengharam dan kapiaq jika berkompromi dengan orang kapiaq memerintah Negara...rasanya tawaran dan cakap2 Politik oleh Ulama "BARUA" DAP ini  kononnya  jangan fikir Jawatan PM dan TPM jelas menunjukkan Hadi Awang kini sedang berada di round ke 2 ingin memperdayakan umat Islam khususnya orang2 Melayu.



Dakwaan kononnya "Jangan Fikir Jawatan PM dan TPM" hanyalah dakwaan dan kenyataan yang "Terdesak" kerana PAS sudah membuat satu ikatan yang tidak mampu melepaskan diri lagi diantara DAP!!

Kenyataan Hadi Awang jelas menunjukkan PAS dalam keadaan yang kritikal dalam usaha mempengaruhi pengundi memandangkan PAS masih gagal menangani beberapa isu yang menyentuh sensitivi umat islam dan beberapa isu yang melibatkan kewibawaan PAS tercalar terok lebih2 lagi PAS terpaksa berhadapan dengan bekas2 pemimpin dan penyokong PAS yang suda mula hilang keyakinan terhadap perjuangan PAS hari ini.

Kenyataan Hadi Awang agar "Jangan fikir tentang Jawatan PM dan TPM" hanyalah satu kenyataan putaq belit Politik semata-mata !!

Read more

Komentar :

ada 0 comments ke “Jangan pecaya dengan 2 ekor penipu ini...Kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.