Monday, March 11, 2013

Iktibar apa yang PAS nak kutib dari insiden Lahad datu...!!


Sebenarnya PAS tidak perlu bersandiwara dan melakunkan semula Insiden2 yang menyayat hati rakyat selama ini  demi meraih simpati...yang konon2nya insiden Lahad Datu dapat  dijadikan iktibar dan pengajaran dari apa yang belaku.Sedar kah apa yang diperkatakan oleh pemimpin PAS ini atau mereka sedang mabuk dan pening dengan  air daun ketum ???

Isiden Memali seribu satu iktibar mampu dijadikan iktibar jika PAS mau mengutib daripadanya tetapi apa yang dikutib oleh PAS hanya habuan rarusan ribu  mungkin jutaan ringgit  dan seterusnya menipu dan menzalimi mangsa2 tragedi!!

Iktibar apa lagi mau jadikan pengajaran...??? Insiden Lahad Datu satu Insiden Sandiwa UMNO seperti yang didakwa oleh pemimpin Idola PAS...apa iktibar yang mau dikutib dan ditadah untuk dijadikan iktibar dari sebuah Drama tajaan UMNO? Lebih baik pemimpin PAS terus menadah karung dan uncang mengutib simpati rakyat  dari mengutib dan menadah iktibar dari insiden Lahad Datu sekadar untuk melindungi pembohongan dan kezaliman PAS terhadap anak2 yatim dan balu yang masih menadah simpati dari pemimpin berhati haiwan berselindung disebalik bulu-bulu yang mewarni seorang ulama  yang kononnya benci pada kezaliman dan kemungkaran !!



Selain isu Memali yang masih bergunung ikbar dan pengajaran boleh dapat dikutib hari ini oleh PAS dan mungkin tidak akan habis pengajaran yang boleh didapati disana jika benar2 PAS mau menjadikan pengajaran bukan sekadar modal berpolitik putaq belit !!...

Disaat PAS mengadai kalimah Allah pada kapiaq Harbi melalui tahaluf siasi PAS tidak perlu menangguh diair keroh dalam Isu Lahad datu ...sewaktu-sewaktu PAS bersedia diperalatkan oleh musuh islam untuk memerangi bangsa sendiri.

Kerana  iktibar dan pengajaran di Memali sebenarnya melebihi iktibar dan pengajaran yang mau dikutib di Lahad Datu oleh PAS kerana Memali...sudah cukup dengan kemungkaran dan kedajalan yang telah dilakukan oleh PAS selama ini...kerana

MEMALI sudah TERBONGKAR 1001 MACAM KEMUNGKARAN yang dilakukan oleh PEMIMPIN PAS SELAMA 25 TAHUN apa yang masih kurang pengajaran selepas tragedi Memali...? Penipuan !! Penyelewengan ! Salahguna Kuasa ! Kezaliman ! Pembohongan ! Gengstarime!! Penganiayaan !dan Kronisme terlampau !...

Cuma  betulkah...iklas kah  Majlis Syura Ulamak PAS mahu semua pihak mengambil iktibar dengan insiden pencerobohan bersenjata yang berlaku di Sabah???? atau ianya sekadar retorik  dan helah sandiwa politik semata2!!!

PAS jangan  bersandiwa......rakyat sudah muak dan meloya dengan ucapan dari lidah bertaraf lidah bewak pemimpin mereka yang bijak bermuka2  !! 

sambung....sini 






Komentar :

ada 0 comments ke “Iktibar apa yang PAS nak kutib dari insiden Lahad datu...!! ”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.