Friday, March 1, 2013

Haramjadahkah Daily memang akbar putaq belit !! kah..kah..kah..kahh


Selepas Haramjadahkah Daily memutaq belit kenyataan Raja Nasrin hingga memaksa HaramjadahKAH Daily membuat pembetulan tentang kenyataan putaq belit PAS dengan kenyataan sebenar Raja Nasrin akhirnya Mat sabuxh pula selaku Timb Presiden PAS yang membenar DAP guna kalimah Allah memfitnah Tan Sri Musa Hassan abang kepada Fuad Hasan selaku rakan karib Anwar aljuburi yang awal2 menolak perjuangan yang dijunjung oleh Mat Sabu hari ini kononnya Musa Hasan sudah menyertai PAS.!!

kah..kah..kah..kahh

Sikap Timb Presiden PAS ini seolah-olah sikap penjual puki di kaki lima Chow Kit yang menawar khidmat Sex pada suku bangla dengan harga yang cukup murah !!

""Minta dia (Mat Sabu) tunjukkan borang keahlian yang sudah saya tandatangani jika benar saya sudah masuk Pas," Musa Hasan.

Begitulah rendah maruah Politik Mat Sabu hari ini..yang sanggup menawar dan memfitnah serta memutaq belit apa jua kenyataan yang boleh menipu orang melayu khususnya pengundi2 yang bertaraf tunggoi kayu agar menyokong PAS!!

Amat sesuai dengan akbar lidah bewaknya yang sanggup memenuhi ruang dengan iklan-iklan ubat kuat sex megalahkan Akbar Playboy untuk ahlol2 PAS mereka.

Dari sini sudah cukup untuk rakyat menilai isi kandung dan berita yang dipaparkan didalamnya  itulah keperibadian sebenar pemimpin Islam tajaan PAS.Sex dan Zina  tidak dapat dipisahkan dengan pemimpin PAS hari ini.



Akbar yang kuat menabur fitnah ini juga tidak segan silu mengisi ruang dada akbarnya dengan berita-berita tentang ramuan  sex selain menyediakan khidmat Iklan cara-cara memuas nafsu haiwan pemimpin PAS...[sini]

Dan didalam Akbar Playboy PAS ini juga dimuatkan dengan retorik-retorik perjuangan Politik pemimpin PAS yang penuh dengan berita2 pembohongan dan putaq belit.

Akhirnya....sini

Komentar :

ada 0 comments ke “Haramjadahkah Daily memang akbar putaq belit !! kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.