Monday, March 11, 2013

Bukti Camera bukan jalan penyelesaian- Tian CHIBAI.. perlu diseret ke Lahad Datu !!


Dakwaan oleh media UMNO ... dua mayat pengganas yang ditembak di Semporna dalam insiden di Kg. Simunul baru-baru ini ditunjukkan kepada media di rumah mayat Hospital Tawau tidak cukup menjadi bukti kejayaan anggota keselamatan kita membunuh penceroboh... tanpa diseret dan diheret Tian CHIBAI ke Hospital Lahad Datu untuk mengesahkan 2 bangkai tersebut ia atau tidak !!



Skandal Sex Anwar dan Cina Dol sudah cukup menjadi pengajaran kepada pihak berkuasa dan pada pihak Kerajaan serta Rakyat…bahawa Ulama Politik PAS sendiri melalui Presidennya Hadi Awang tidak mempercayai pada Camera atau BESI !! ini kan pula sekadar lapuran media UMNO yang kononnya dua mayat pengganas yang ditembak di Semporna dalam insiden di Kg. Simunul baru-baru ini ditunjukkan kepada media di rumah mayat Hospital Tawau ...itu bangkai lah penceroboh!!

Aksi Skandal Sex Anwar yg merupakan Aksi bergerak dan merangkak pun masih ada lembu2 yang yakin itu bukan manusia yang bernama Anwar masakan bangkai yang berselubung didalam peti manyat itu bangkai penceroboh !!

Jadi rasanya elok sangat lah pihak2 yang berkenaan heret dan seret saja Tian CHIBAI ini mewakili PKR dan Hadi Awang mewakili PAS untuk mengesahkan ...itulah bangkai penceroboh yang sebenar dan bukannya patung dari superMarket yang dibeli oleh UMNO untuk membohongi rakyat !!dan ia bukan rakaman camera besi  untuk menjayakan "SANDIWARA" UMNO >>>>>>sini



Komentar :

ada 0 comments ke “Bukti Camera bukan jalan penyelesaian- Tian CHIBAI.. perlu diseret ke Lahad Datu !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.