Wednesday, March 13, 2013

BN harus minta khidmat PAS untuk kurang bilangan Korban baru lahad Datu..!!


BN jangan asyik nak main politik, politik, politik...

BN harus belajar dari PAS!!

Jangan asyik berpolitik tiru macam PAS..main pungkok !! pungkok !! pungkok!!

Lepas tu asyik...

main bini orang !

main bini Orang !

main bini orang..!!



Lepas tu BN asyik bersih !!bersih !! bersih




Jika BN tiru macam PAS..tentu tiada yang nyawa yang terkorban!!



PAS dan seluruh pemimpin2 mereka termasuk Unit amal yang bijak menadah uncang dan karung bagai pengemis dijalanan bukan saja bijak bertempur tetapi mereka bijak menggunakan tektik "MAMPUIH" pelanduk !!



Tektik "MAMPUIH PELANDUK" ATAU tektik  " LEMBU" kerab diguna pakai oleh UNIT penadah2 uncang dan karung dalam setiap pertempuran dengan pihak berkuasa.



Inilah dua EKOR  PAKAR bertaraf muslibat yang mengendali "OP lembu" yang bijak mengatur strategi dalam menghadapi pihak POLIS tidak seperti pemimpin2 BN yang asyik main politik, politik, politik!!



Dan ini adalah diantara pegawai2 tertinggi Tentera OP uncang PAS yang "kebal" tembakkan yang dilepaskan tidak mendatang kemudaratan  nyawa...kerana mereka dibekalkan  oleh pemimpin PAS dengan sarung kalis peluru...!!



Kelihatan dua Pegawai tertinggi mereka sedang berbincang sesuatu Stragedi baru tentang siapa sasaran mereka selepas ini....sama cina !! Filipina !! atau melayu dan terowong mana yang perlu ditusup terlebih dahulu...salah seorang dari mereka adalah PAKAR Raifal penembak tepat bagi mendapatkan ketepatan tembakan pada jarak yang paling dekat yang tidak mendatangkan sebarang kemudaratan atau kehilangan nyawa pada mangsa.

Disinilah kelebihan pegawai2 mereka [PR] berbanding pegawai2 BN yang asyik nak main politik, politik, politik!!




Akhirnya setelah  lima penggal mereka berperang dan berjuang hanya mengorbankan satu mangsa..yang lain2 mangsa hanya terbaring dan telentang diatas jalan raya bagai lembu kereta berserban diatas kepala tanpa sebarang kecerderaan !!

Kepakaran unit2 Amal OP karung dan uncang dari PAS harus menjadi kebanggaan pihak BN !!

Sepatutnya pihak BN perlu mengambil khidmat nasihat dari pihak PAS dalam mengahadapi penceroboh sulu bagi mengelak lebih banyak lagi terkorban sepertimana  yang menimpa keatas Allahyarham Prebet Ahmad Hurairah Ismail, 24, yang menjadi korban terbaru dalam misi menghapuskan penceroboh bersenjata di Lahad Datu, Sabah diatas kelemahan BN!!

Rakyat pecaya dengan kehadiran unit amal PAS di lahad Datu dibawah bimbingan pemimpin2 PAS terutama sekali dibawah kepimpinan Mat Sabutuh !! Nik Aziz !! Hadi Awang ! melalui OP karung dan uncang mampu mengurangkan korban pihak keselamatan kita !!

Kita pecaya pihak PAS mampu mengutib lebih banyak lagi dana disana !! 

PAS parti PUKIMAK se- Malaysia !! 

Cakap tak serupa bikin !! 

Bini sendiri pun PAS biar orang tembak !!

tu pun kemin... nak jaga negara !!

Kah..kah..kah..kahh..kahh
kah..kah..kah...kah..kah..kahhh
kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kahhh

...............ulasan seterusnya oleh Blogger pecacai PAS  [sini]

Lagi terkorban akibat kelemahan BN kawal kedaulatan negara... BN asyik nak main politik, politik, politik!!! kah..kah..kah..kahh

 

 




Komentar :

ada 0 comments ke “BN harus minta khidmat PAS untuk kurang bilangan Korban baru lahad Datu..!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.