Friday, March 1, 2013

Anwar boleh tipu dan perlembukan Ostat2 PAS tapi bukan Ust Mail Mina...!! kah..kah..kah..kahh


Kemunculan Ismail Mina rakan karib Anwar yang tidak pernah muncul dipesada Politik tanah Air hari ini semakin mengancam keperibadian Anwar yang tersembunyi selama ini.

Ismail Mina bukan seperti rakan karib Anwar yang lain manadah uncang dan karung sewaktu Anwar menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri dulu.

Ismail Mina bukan seperti rakan2nya yg lain dalam pemimpin PAS .Nama dan semagat juang dalam islam tidak mudah ditawar dengan jawatan dan kalimah Allah dan tidak mudah cair dengan jawatan Dato' dan Tan Sri..walaupun ramai kawan2 serta sahabatnya sudah menduduki kerusi kehormat politik dajal tajaan Anwar dan PAS hari ini.



Siapa diantara rakan dan taulan Anwar dalam ABIM dan PAS tidak mengenali Ismail Mina ketegasannya mengatasi ketegasan Karpal Singh Idola PAS yang digeruni.

Tidak masakan pemimpin PAS hingga  saat  masih berdiam diri bila Ismail Mina mendakwa "wujud amalan syirik dalam PAS kerana terdapat ahlinya yang beramal dengan ajaran Syiah, liberalisme dan pluralisme."

Persoalannya jika dakwaan Ismail Mina itu sekadar fitnah yang dibayar oleh UMNO mengapa pemimpin PAS termasuk Majlis Syura tidak memanggil Ismail  Mina diatas dakwaan tersebut sedangkan Ismail Mina hanya sekadar ahli biasa...mungkin    sekadar guru  ABC saja setaraf C.N al-Afghani..

kah..kah..kah..kah..

Jika kail sejengkal janganlah  ...lautan nak diduga..kah..kah..kahh

.." apa perlu saya kesana bertemu mereka !!...mereka pemimpin...!! mereka lah berhak memanggil saya untuk menjelaskan dakwaan saya..."  jelas Ismail Mina yang memiliki sikap "baran" yang bertempat bila diajukan soalan "Datuk Harun Taib berkata parti itu sentiasa terbuka untuk Presiden Pertubuhan Muafakat Sejahtera Malaysia (MUAFAKAT), Ismail Mina Ahmad tampil memberi penjelasan berhubung dakwaan beliau bahawa terdapat ahlinya yang syirik serta terlibat dengan ajaran syirik." [Sini]

Andainya Anwar memiliki jentera-jentera Abim yang masih pecaya dengan pembohongannya selama ini maka Ismail Mina juga mempunyai kekuatan membongkar siapa Anwar selama ini...

Malah mungkin rahsia peribadi Anwar yang dimiliki oleh Nala dan kuncu-kuncu Anwar tidak setanding dengan rahsia Anwar yang disimpan oleh Ismail Mina selama ini..

Kemungculan Ismail Mina sebenarnya telah membuat Anwar semakin resah dan gelisah...bahan fitnah yang dibekalkan oleh  Keling Karpet dan  P.Balasubramaniam [பாலசுப்ரமணியம்] pesisik ular ayaq yang disanjungi oleh PAS  itu tidak mampu mengatasi rahsia yang dimiliki oleh Ismail Mina rakan karib Anwar yang  bakal didedahkan oleh Ismail Mina nanti insyaalah !!....!!

Tetapi kenalkah pemimpin PAS  dengan  Ismail Mina??...mengapa Ismail Mina rakan karib Anwar itu sanggup menyerang Anwar dan PAS hari ini??

Berapa harga yang UMNO bayar untuknya.??? murahnya andaian "BARUA2 DAP terhadap Ismail Mina hari ini???

Ismail Mina bukan "ANJING" Politik  yang hanya sekadar mampu menyalak untuk mempertahankan kalimah Allah sedangkan terus menjadi syaitan "BISU" menyokong persetujuan yg telah ditanda tangani oleh Hadi Awang dan disokong oleh Mat Sabu serta Nik Aziz demi agenda kapiaq harbi...!! 

kah..kah..kah..kahhh
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kah..kahh...kahh




Komentar :

ada 0 comments ke “Anwar boleh tipu dan perlembukan Ostat2 PAS tapi bukan Ust Mail Mina...!! kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.