Wednesday, February 13, 2013

Pertahan UMNO atau PAS seperti menzalimi diri sendiri..?? kah..kah..kah..kahhh


Penyokong2 serta pemimpin-pemimpin PAS yang masih memberikan sokongan dan undi pada DAP, sesungguhnya mereka inilah yang sedang menzalimi diri mereka sendiri hari ini berbanding UMNO.[sini]


           Raja Ulaq dalam PAS.
 
PAS sebenarnya sudah meramal bahawa mereka akan menghadapi kekalahan yang teramat-amat terok dalam PRU13  kali ini berbanding pilihan raya sebelum ini kerana dalam PRU13 kali  ini PAS bukan saja terpaksa berhadapan dengan UMNO tetapi PAS terpaksa berhadapan  dan  berperang dengan pengikut,penyokong serta  pemimpin2 sendiri,dengan  berbagai2 Isu  yang tidak pernah melanda Politik PAS sebelum ini.

Belum pernah lagi belaku dan  terjadi  dalam Sejarah Pilihan raya di tanah air ini  PAS terpaksa berhadapan dengan musuh Politiknya   dikalangan penyokong,pengikut serta pemimpin sendiri selain UMNO.

Bahang kekalahan dan kemusnahan  PAS yang teramat-amat terok dalam PRU13 nanti  sudah  pun mula dirasai oleh pucuk kepimpinan PAS hari ini !!

PAS lupa pertarungan PAS/Umno dalam PRU13 kali ini  ianya amat jauh berbeza dengan pertarungan2  PAS dan umno  dalam PRU2 sebelum ini..!

kah..kah..kah...kah..kahh
kah..kah..kah..kah...kah..kahh
kah...kah...kah...kah...kah..kah...kahhh

Akhirnya PAS cuba melakarkan "Arab Spring" melalui Mat Sabu kononnya "BOLEH BELAKU" andainya PAS mengalami kekalahan yang teramat-amat terok bagi menutup keaiban PAS pada penganut2 Politiknya !

Inillah cara dan kaedah terakhir PAS bagi melindungi kemusnahan PAS dalam PRU13 nanti.!!

Mungkin para penganut2 Politik PAS tidak menyangka apa yang sedang diramalkan oleh pemimpin2 tertinggi PAS termasuk Mat Sabu  sendiri dalam PRU13 kali ini.Oleh itu Pemimpin PAS membuat satu agenda awal bagi menghadapi kemungkinan yang pasti akan belaku dalam sejarah.. sewaktu PAS serta penganut2 Politik  mereka sedang asyik dilamun  mimpi-mimpi ke Putrajaya bersama DAP !

Insyaalllah kita sama tunggu  dari dakwaan yang diperturunkan oleh GMC pada waktu dan saat ini samada  ianya menjadi satu kenyataan  atau sebalinya  kerana disaat GMC membuat dakwaan ini terdapat beberapa pihak dari  pengikut dan bekas pemimpin PAS totok sedang mengatur  bepuluh2 agenda bagi menghadapi PAS dari luar dan dalam  bagi menghadapi PRU13.

Dan terdapat beberapa lagi isu yang lebih panas  dan akan terbakar PAS dalam PRU13 menjadi sajian untuk rakyat  menilai  PAS dalam PRU13 nanti ! !

Insyaallah !!!

PAS Pasti hancur dan musnah dalam PRU13 ini...kesudahannya PAS akan bergerak sekadar politik lebai-lebai malang yang.....berlgokan lubang babi!! 

kah..kah..kah..kahh 
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh   




Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

Berita radio malam tadi mengatakan di Terengganu dalam masa terdekat akan diadakan majlis kemasukan beramai ramai 1000 ahli pas ke dalam umno.

Pas dah goyang..Pas bakal tumbang !!

terimalah hakikat sedikit 'upah' menjual kalimah Allah !!

gen2felda

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.