Sunday, February 3, 2013

Majlis Syura harus hormat keputusan Pakatan - Karpal Singh ! kah..kah..kah..kahh


Prinsip perjuangan DAP tidak se "PARIA" atau Se-"BANGSAT" prinsip perjuangan PAS!! ini sudah jelas sebelum PAS Parti "BARUA" ini berkompromi dengan DAP.

DAP tidak pernah "berubah" yang berubah dan bangsat itu "PAS" dalam soal ini DAP tidak perlu dipersalahkan oleh mana2 pihak prinsip perjuagan mereka sudah jelas dan "Konsisten"...cuma barua2-barua  bertaraf  pemimpin dalam PAS memutaq belit prinsip perjuangan DAP!

Caba kita  baca kenyataan dari Parti talibarut barua DAP !!

“Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam.” – Nik Aziz Nik Mat, 12 Mei 1999

Siapa sebenarnya yang berubah??

PAS Parti "BARUA" ini kah yang berubah atau DAP?

Yang berubah sikap hanya pemimpin dari Parti "BARUA" ini saja !!



"Majlis Syura Ulama Pas hanya satu komponen dalam Pas sedangkan keputusan yang dibuat sebelum itu melibatkan pakatan pembangkang dengan persetujuan kepemimpinan tertinggi ketiga-tiga parti iaitu DAP, Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

“Kita ikut Presiden Pas, dia bentang balik dalam (mesyuarat) Pakatan..Kalau Presiden Pas, dia bawa balik apa-apa isu nak dinilai semula, dia (sepatutnya) bawalah (tapi) dia tak bawa"...

[Anwar Ibrahim]

“Pengerusi DAP Kebangsaan Karpal Singh berkata adalah salah untuk menyatakan keputusan Majlis Syura Ulama PAS berhubung isu kalimah Allah diterima baik oleh orang bukan Islam termasuk pemimpin DAP

Dalam hal ini, beliau kecewa dengan kenyataan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang, katanya kepada pemberita di sini hari ini. ”

[Karpal Singh ]

Majlis syura perlu sedar siapa dikalangan  mereka hari ini? mereka hanya satu komponen kecil  yang menguasai keputusan  dalam PAS bukan menguasai keputsan  dalam Pakatan pembangkang !!!

kah..kah..kah.kahh
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh

Keputusan  dari Majlis Pakatan pembangkang mengatasi keputusan Majlis Syoru..ada faham ...bahlol !!!

kah..kah..kahhh......................[Sini ]

Komentar :

ada 2 comments ke “Majlis Syura harus hormat keputusan Pakatan - Karpal Singh ! kah..kah..kah..kahh”
ANAK BUKIT JELUTONG said...
pada hari 

Daripada sebuah parti yang bermaruah dan mempunyai halatuju yang jelas, dihormati kawan dan lawan, demi impian dan angan-angan, sanggup mengorbankan segalagalanya.

Terkapai dan tercungap ahli-ahli yang selama ini yakin dengan benar perjuangan mereka akan menjadi kenyataan, hampa, kecewa dan sedih, rupanya selama ini perjuangan hanyalah igauan

Harapkan pagar.....

Ali Sabu said...
pada hari 

Itulah amaran dari mursyidal am DAP..Pas mula kucut perut.
Pas kena buli dengan DAP.
Sebab itu ceramah PAS Pak Lebai Pas punyalah puji LGEng kerana dapat upah.
Penyokong Pas dibawah telan air parit sahaja.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.