Saturday, February 2, 2013

Bini Ostat Azizan lebih berani dari Cikgu yang ada telor saja..tapi tidor dalam kereta.!!! kah..kah..kahh


Harap telor saja yang ada..tapi pilih tidor dalam kereta...kisah seorang guru "bertelor" yang dibawa cerita  oleh Haramjadah Daily sekadar nak bagi banyak berita !!!

Mengapa tidur dalam kereta masjid bukan tak ada kalau bini Mb kedah boleh tidur dalam Majsid megapa yang jantan ada telor bertaraf guru pula pilih tidur dalam kereta !!.

Kah..kah..kahh
Kah..kah..kah..kahh
Kah..kah..kahhh

Ini kisah bini MB yang lebih jantan dari Cikgu “jantan” yang tidor dalam kereta menjadi bahan cerita sensasi dari akbar Haramjadah daily tujuan nak perburuk disebelah pihak saja…

Cerita bini MB tidur dalam kereta lebih sensasi dari cerita cikgu Jantan yang ada telor tapi tidur dalam kereta !!!

Tindakkan Azizan atau MB PAS Kedah Doto’Sri Azizan Razak…memukul dan menengking isteri berlanjutan hingga selepas bergelar Dato’ Seri.

Tok siak masjid Pekan Guar Chempedak terpaksa memujuk ustazah supaya jangan tidur dalam masjid……. bahaya… !!! dan meminta ustazah "tidur di dalam kereka spectra" dia dalam kawasan masjid.
bawa diri, tinggal anak….mungkin Dato’ Seri buat hal lama.

kah..kah..kah..kah
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahhh

>>sini>>



"Seorang guru terpaksa bermalam dalam kereta akibat ditukarkan secara tergesa-gesa dari sebuah sekolah di Temerloh ke sini oleh pihak Jabatan Pelajaran Negeri (JPN) Pahang yang didakwanya tidak berperikemanusiaan".

kah..kah..kah..kah
kah..kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahhh

Kalau nak dibandingkan siapa yang lebih tidak berkemanusian… Pemimpin PAS bertaraf ulama yang sanggup mendera isteri …dengan seorang guru yang diperalatkan oleh PAS untuk mensensasikan cerita ada "telor" saja...tapi tidor dalam kereta dan merelakan kisahnya dijaja menjadi bahan cerita...

kah..kah..kahhh 

Setiap kali dipukul ustazah terpaksa pergi mendapat rawatan dan nasihat di klinik Dr. Hamdan di Sungai Yan. Kawan kawan yang rapat dengan Dr.Hamdan tau semua ini termasuk salah seorang AJK PAS Pusat. 

Lebih menyedihkan semasa ustazah bertugas di Terangganu, Azizan pernah meminta sahabat karibnya Haji Hussin (sahabat baik pada ustaz Harun Taib) menyiasat kononnya ustazah selalu keluar…..buat kerja tak baik…….semasa DIA tiada di Terangganu;

SIAPA AZIZAN RAZAK atau pemimpin PAS hari ini yang bertraf Ustat lulusan tinggi berbanding cerita Cikgu yang harap  ada "telor" tapi tidor dalam kereta !! [sini]



Komentar :

ada 0 comments ke “Bini Ostat Azizan lebih berani dari Cikgu yang ada telor saja..tapi tidor dalam kereta.!!! kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.