Sunday, January 27, 2013

Tegempar !!! satu lagi buku muncul di Kedah.. kah..kah..kah..kah..


Rasanya dah berbulan-bulan buku Air Mata Mat Sabu di Memali di Keluarkan tetapi tidak pula kedengaran pihak PAS ingin mengambil tindakan Polis keatas penulis  buku yang berlatar belakangkan Mat sabu..begitu juga dengan buku "Kafirkah Aku" juga dikeluarkan oleh penulis yang sama C.N aL-Afghani atau lebih di kenali sebagai Cikgu Non..dah berbuih2 mulut GMC menyebut nama penulisnya dan sudah kematu jari jemari menaip nama buku dan nama penulis buku ini....tetapi tidak ada pula mana2 pihak maupun pemimpin atau penulis PAS mau mengambil tindakan Polis baik pada penulisnya maupun pada mangsa2 yang mendakwa mereka di tipu oleh pihak PAS!!


Apakah kerana kedua-dua buah buku tersebut bukan dikeluarkan oleh Puak-Puak Songkok Tiga Jengkal??? atau kedua-dua buku tersebut masih belum lagi habis di hafal.... "baru sedap nak tibai"

Atau  adakah pihak pemimpin PAS  masih belum betemu dan terbaca  tentang cabaran penulis buku Air Mata Mat sabu di Memali  yang sudah belarutan hampir setahun lebih.. 

"Saya cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnah"."[sini ] 

Atau adakah  Isu songlap duit tabung balu dan anak2 yatim Memali  yang dibukukan oleh C.N aL-Afghani itu  satu isu atau perkara yang dibangkitkan oleh penulis itu  dianggap sudah settle seterusnya pihak PAS mengangap isu yang dimaksudkan hanya isu yang tertinggal keretapi,..... "tak ikuti perkembangan lalu depa bangkitkan semula isu lapok tu" sini



Benarkah Isu songlap duit tabung Memali itu satu isu lapok? tertingal keretapi...?? 

kah..kah..kahh

Patutlah yang tertingal keretapi masih meraung menuntut hak mereka yang dinafikan hingga kehari ini..

Kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..khh

Apa  yang hebatnya isi fitnah dalam  buku 'Sejahterakah Kedah?'. tersebut terhadap PAS berbanding isi kandungan buku Air Mata Mat Sabu  yang jauh lebih memalu dan mengaibkan pemimpin PAS lebih2 lagi yang mendakwa PAS songlap duit tabung adalah dikalangan balu-balu sendiri!! apakah  buku 'Sejahterakah Kedah?' itu lebih sensasi dari buku Air Mata Mat Sabu karya C.N aL-Afghani??

kah..kah..kah..

Mengapa PAS kedah atau pemimpin2 PAS tidak membuat sidang "media tergempar" tentang kemunculan sebuah lagi buku 'Sejahterakah Kedah?' untuk membongkarkan siapa penulis dan pencipta fitnah tersebut yang lebih berjaya dari C.N aL-Afghani..yang masih menanti cabarannya disambut oleh pemimpin2 PAS maupun pihak Haramjadah Daily bahawa apa yang ditulis dalam buku tersebut adalah semata-mata fitnah setaraf fitnah yang didakwa oleh ketoi2 taik  berketayab dalam PAS kononnya buku 'Sejahterakah Kedah? hasil nukilan dari  Puak-Puak Songkok Tiga Jengkal!!!

kah.kah..kah..
kah..kah..kah..kahh
kah..kah..kah..kahhhh


Komentar :

ada 0 comments ke “Tegempar !!! satu lagi buku muncul di Kedah.. kah..kah..kah..kah..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.