Wednesday, January 2, 2013

Sah..Pemimpin dan penganut agama PAS buta dan pekak !kah..kah..kah..kah..


Kalau Amanat Hadi dibangkit kenapa Memali didiamkan? Kah..kah..kahhh

“Ya Allah, aku mohon butakan mata mereka supaya mereka tidak nampak kebenaran”
.
 “ – Doa Nik Aziz Nik Mat pada 27 Mei 1999 diaminkan oleh kira-kira 3,000 penyokong beliau dalam majlis makan malam dan ceramah PAS di Sungai Bakut, Nibong.

Memali berada didua Era.sewaktu Peristiwa tersebut belaku pada 19 November  tahun 1985 .

Dan era selepas Peristiwa tersebut dari 20 Nov 1985 hingga tahun 2013 hari ini.

Apa yang dibangkitkan hari ini “BUKAN” di.. era Peristiwa 19 Nov 1985.

Tetapi selepas  Peristiwa 19 Nov 1985 hingga 01 Januari 2013!!! awat bahlol sangat puak2 dajal ini??.




Era tragedy 19 Nov 1985 itu modal dan provokasi murahan yang telah basi dan sarat dengan pembohongan ciptaan PAS termasuk pembelian bertong2 minyak atar untuk direnjiskan dipusara mangsa tragedy..Itu sudah sah Isu lapok yang sudah tiada ada nilainya lagi yang sarat dengan metos dan lagenda yang ditakok tambah…mengalahkan cerita 1001 malam !!

Penuh dengan tipu daya dan putaq belit PAS !!

Itupun setelah kisah minyak atar dan pusara mangsa disimbah seawall pagi "terdedah" untuk meyakinkan bahawa itulah perjuangan suci PAS selama ini.

Akhirnya terbongkar wangian itu dibeli di lorong Chow kit disimbah oleh cukung2 upahan PAS !!

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah.
Kah..kah..kah..

Peristiwa 19 Nov 1985 hingga 1986/itu kisah basi yang penuh lagenda sarat dengan provokasi murahan…. itu cerita memang benar basi!!

Cerita dogeng tentang atar bermutu tinggi dan pusara Memali itu juga sudah tidak ada nilainya lagi hari ini jika ada pun cerita itu hanya dibawa oleh cukong2 yang masih mencari rezeki dengan "Mangnum"  yg baru menjadi ahli Parti Syurga.

Cerita lagenda tentang Yusof Husin juga satu lagi cerita basi yang sudah terbongkar hari ini.langsung tak ada nilainya lagi.. lebih2 lagi pada mangsa penipuan PAS di Memali yang tahu jalan cerita sebenarnya mana yang ditambah mana yang kurang!!!

Kah..kah…kah….

Yang menjadi sumber inspirasi Memali hari ini bukan tragedy 19 Nov 1985…!!





Tetapi tragedy “Songlap” duit Tabung Tragedi 19 Nov 1985 yang dianggarkan berjuta-juta..!!! tu dia !!

Bayangkan jika kutipan semasa satu malam RM100k x 30 malam x 12 bulan/itu baru kutipan bagi setahun….bayangkan berapa jumlahnya.  

Dan bayangkan pula  “Balu-balu” yang dibawa dan dijaja di majlis2 ceramah tersebut Cuma di bayar hanya RM50 seorang x 14 orang balu berapa keuntungan PAS?

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah…





Apakah ini juga “Fitnah”…dan kesudahannya balu-balu sendiri tampil membuktikan apa yang tidak terlintas dihati kita selama ini…iaitu:

“…!!!”… Soleha Hussain, mangsa balu Allahyarhan Ust Ibrahim Libya mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada tetapi selama ini beliau/balu tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan'”




Sebenarnya Isu Melali yang dibangkitkan bukan Isu Tragedi 19 Nov 1985 yang sudah basi !!usang !! dan lusuh itu !tetapi Isu selepas Tragedi yang men"USANG"kan “Tabung anak2 Yatim dan Balu akhirnya mangsa kezaliman PAS  mendakwa  bahawa…

“…………….wang tabung yang bertujuan membantu balu-balu dan anak-anak mangsa tragedi itu telah habis dan hidup mereka kini dalam kepayahan.ada yg meninggal dalam keadaan yg menyedihkan”

Inilah sebenarnya Isu pokok yang dibangkitkan hari ini bukan Isu tragedy 19 Nov 1985 yang penuh putaq belit dan penipuan itu !! itu Isu lapok !! isu basi !! Isu yang tak perlu PAS bangkit dan ungkitkan lagi menunding jari pada UMNO !!

Sebenarnya pemimpin PAS masih ingin memutaq belit lagi isu Tragedi 19 Nov 1985 yang sudah basi!!dengan Isu selepas Tragedi yang mengaibkan.. 

 “BUTA dan PEKAK”  kah pemimpin2 PAS beza diantara dua masa tersebut sewaktu dan sesudah tragedi??

Apa tidaknya.. “Kalau Amanat Hadi dibangkit kenapa Memali didiamkan”..sudah terbukti pemimpin PAS memang buta dan pekak !!

"Buta" kerana mereka tidak nampak apa yang sedang belaku pada mangsa2 penipuan PAS selama 25 tahun di Memali yang berlarutan hingga ke hari ini.

"Pekak" !! kerana mereka seolah-olah tidak dengar “JERITAN” kezaliman mangsa2 penipuan PAS di Memali hari ini!

Bahlol !! kerana mengangap rakyat setolol penganut agama mereka yang boleh di ugut dengan syurga neraka oleh Mat Sabu… !!

"Bisu"/kerana mereka cuba melindungi kemungkaran yang membabitkan pemimpin PAS setelah pendedahan demi pendedahan dibuat oleh mangsa2 sendiri!! 

Benar kah kenyataan PAS ini...[sumber Haramjadah daily]
 
“Kalau Amanat Hadi dibangkit kenapa Memali didiamkan”. 

Pekak kah mereka? atau butakah pemimpin mereka?http://harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15602-kalau-amanat-hadi-dibangkit-kenapa-memali-didiamkan




Sebenarnya apa yang dibangkitkan “BUKAN” Tragedi 19 Nov 1985…tetapi Selepas tragedy hingga ke hari ini.

Isu yang dibangkitkan tentang penyelewengan tabung Memali berkait rapat dengan “Amanat Dajal” yang kini sudah halal berpelok dengan kapiaq harbi…!!

PAS jangan mengangap rakyat boleh dibutakan dengan tragedy 19 Nov 1985?

Hari ini Rakyat sudah mulai celik…dan boleh menilai “Isu” yang dibangkitkan samada isu basi !! usang !! atau isu  “BARU” yg mulai terdedah tentang “ kedajalan” Pemimpin PAS yang menyonglap berjuta2 wang tabung yang tidak ada audit dan ahli jawatan kuasa akhirnya mangsa penipuan PAS tampil membuat dakwaan… '

......pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada tetapi selama ini beliau/balu tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan'”

Inilah Isu yang dibangkitkan hari ini…bukannya Isu tragedy 19 Nov 1985 yang sah sudah lapok dan basi itu !!... 

Isu selepas tragedi yang melibatkan Kezaliman PAS yang nyata !!

Jangan cuba alihkan fakta ke Tragedi 19 Nov 1985/itu cerita metos yang direka PAS semata.2 hari ini  rakyat dah meloya untuk mendegar kisah  minyak atar dan pusara Memali!!

Isu yang masih baru sekarang "PAS songlap" wang tabung dalam Tragedi 19 Nov 1985 hingga ke hari ini.....

Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhh


Komentar :

ada 0 comments ke “Sah..Pemimpin dan penganut agama PAS buta dan pekak !kah..kah..kah..kah..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.