Sunday, January 6, 2013

Risau.. status "syahid" Allahyarham Ust Ibrahim Libya & 13 lain yang mati terbunuh dalam peristiwa Memali” kah..kah..kahhhh


Hadi Awang perlu perjelaskan Amanat Dajal nya pada pengikut yang taksup !! bukan pada Melayu Islam yang lain.Selain melayu PAS tidak ada Melayu yang tepengaruh dengan Amanat Dajal Hadi..kata Zul4 Kulim !!

Kah..kah..kahhh
Kah…kah..kahhh
Kah..kah….kah



“Umat Melayu-Islam serta rakyat Malaysia tak mau degar penjelasan Amanat Dajai Hadi… kerana umat Melayu-Islam sudah tahu. Malah umat Melayu-Islam tidak pernah menerima, menyokong, mengamalkan, mengikut apatah lagi melaksanakan Amanat Hadi 1981 itu”

Kah..kah..kahhh

Yang perlu tahu, dan yang perlukan penjelasan ialah para pengikut taksub, ahli, penyokong dan pendokong PAS; yang sehingga ke hari ini masih ada yang terus mengamalkan, melaksanakan dan menghayati Amanat Hadi 1981 tersebut. Sehingga hari ini ada yang masih mengkafirkan saudara satu agama & satu aqidah kerana amanat itu.”

Kah..kah..kahh

“Malah semasa berbual dengan beberapa sahabat daripada Baling, mereka menyatakan kerisauan tentang status "syahid" Allahyarham Ust Ibrahim Libya & 13 lain yang mati terbunuh dalam peristiwa Memali”

“Kalau Amanat Hadi 1981 itu tidak betul, bagaimana keadaan jenazah mereka yang tidak dimandi dan dikafankan! Terus dikuburkan di perkuburan Parit Panjang dalam keadaan berlumuran darah kerana dikatakan mati syahid. Malah empat anggota polis yang satu aqidah turut dibunuh kononnya halal kerana "Polis UMNO"

Apa nasib mereka ini semua? Sebab itu mereka mahu tahu apa status Amanat Hadi 1981 itu?>>>>>>>>>>SINI....

Komentar :

ada 3 comments ke “Risau.. status "syahid" Allahyarham Ust Ibrahim Libya & 13 lain yang mati terbunuh dalam peristiwa Memali” kah..kah..kahhhh”
Anonymous said...
pada hari 

hj hadi boleh jawap nanti diakhirat sbb ilmunya tinggi, hanya dia yg mampu menetukan islam ke tidak.. syahid ke tidak...
diakhirat nanti puak2 pas boleh beramai2 berjumpa hj hadi utk dapatkan pertolongan..

Anonymous said...
pada hari 

IBRAHIM LIBYA MATI ANDAR ... MATI KATAK! APA SYAHIDNYA?

Anonymous said...
pada hari 

dalam PAS senang mati syahid !! terjun banggunan pun mati syahid !!kah..kah..kahhh

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.