Sunday, January 6, 2013

PAS dan Nasi kangkang DAP-kah..kah..kah..


Melihat kenyataan2 pemimpin2 PAS dari Timbalan Presiden hingga ke Setia Agongnya nampaknya kenyataan pemimpin2 talibarut DAP ini bercanggah diatara satu sama lain.

Jadi tidak Hairanlah jika Hadi Awang Gagal membezakan antara “seketul daging babi” dengan seketul danging “Pig”

Kah..kah..kah..kah..



Kecelaruan diantara pemimpin PAS timbul bilamana berbagai tafsiran dibuat untuk menghalalkan penggunaan kalimah Allah oleh agama lain.

“Presiden PAS telah memberi kenyataan pada 2010 untuk tidak melarang agama lain selain Islam untuk menggunakan nama ‘Allah’. PAS masih kekal dengan pendirian itu.”

Mat sabu dengan pendirian pada 2010 untuk tidak melarang agama lain selain Islam untuk menggunakan nama ‘Allah’. Kekal dengan pendirian tersebut.”

[Mat Sabu Timb Presiden PAS]

Manakala Tuan Ibrahim Tuan Man, Ketua Penerangan Pas Pusat pula berpendirian bahawa Bible Bahasa Melayu harus menggantikan istilah ‘God’ dengan Tuhan dan bukannya ALLAH untuk mencerminkan maksud sebenar daripada teks asal.

[Tuan Ibrahim Tuan Man, Ketua Penerangan Pas Pusat]

Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali berkata,pula oleh kerana dalam kitab Bible perkataan asal digunakan ‘God’, maka terjemahan tepat perkataan itu adalah Tuhan.
“Wajar perkataan Tuhan saja diguna, tidak perlu menggunakan ALLAH,”

[Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali]



“Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Datuk Dr Mujahid Yusuf Rawa didakwa pernah bersetuju agar penganut agama lain turut menggunakan kalimah ALLAH”

“saya secara peribadi bersetuju kalimah ALLAH digunakan oleh penganut agama lain”

[.Datuk Dr Mujahid Yusuf Rawa]

 Kah..kah..kah..kah…

Akhiynya "Uskup Paul Tan" menarik nafas lega bila Kenyataan timbalan presiden PAS, Mohamad Sabu bahawa bukan Islam juga dibenarkan merujuk Tuhan sebagai “Allah” !!

Lihatlah betapa jahilnya pemimpin2 PAS yang bertaraf Ulama Longkang! mereka seolah tidak sehaluan dalam menentukan yang haram dan halal.

Kah..kah..kah…

Inilah padahnya ajaran Agama PAS terhadap penganut2 agama politik mereka,mereka seolah baru teraba2 mencari Allah dan tuhan..ada yang berpendapat tuhan itu Allah  dan ada  yang membuat tafsiran bahawa Allah dan tuhan itu berbeza dan bermacam2 kekeliruan yang cuba ditimbulkan!

Mereka  bagai “temakan nasi kangkang DAP” siapa sebenarnya yang mereka sembah selama ini!apakah pemimpin PAS menyembah apa yang pemimpin DAP sembah ?

Dan akhir sekali PAS terbelit dengan "Amanat Dajal" Hadi mengkafir sesama islam !!

kah..kah..kah.. 

Dasar pemimpin ulama politik longkang belidah bewak !!  





Komentar :

ada 0 comments ke “PAS dan Nasi kangkang DAP-kah..kah..kah..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.