Tuesday, January 1, 2013

Mengapa tidak dulu “bertahaluf Siasi” mengapa hari ini? kah…kah..kah..


Inilah putaq belit maha Dahsyat dari parti "politik Dajal" abad ini….!!!

Mengapa tidak dulu PAS bertahaluf Siasi dengan mana2 Parti kapiaq harbi?

Mengapa dulunya haram dan kafir orang islam berkongsi kuasa?mengapa tidak hari ini?

Adakah Fomula hukum harus bertahaluf Siasi ini baru ditemui oleh pencipta Amanat Dajal ini…sebelum ini PAS hanya berjumpa dengan dalil-dalil yang boleh mengkafirkan bangsa sahaja/agar orang melayu Islam dapat menyokong Politik dajal mereka melalui hukum yang dijaja..

Tetapi bila PAS menyedari melalui hukum dan “Amanat Dajal” tidak memberi keuntungan pada Politik Dajal mereka kehadiran Anwar pencetus inspirasi menghalal segala  cara !! !!






Andainya ditahun 1981 PAS mengambil pendekatan yang diajar oleh Islam sudah tentu tidak timbul segala “Amanat Dajal dan Fatwa gila babi tajaan PAS” disini menunjukkan betapa “Jahilnya ulama Politik” yang kemaruk untuk mengejar kuasa dan Pangkat har ini?

Hari ini segala Hukum dan Amanat Dajal yang dijaja…dan dicanang mengkafirkan bangsa hilang begitu saja menjadi alas kaki DAP!!

Hari ini perjuangan PAS beralih kepada perjuangan memerangi kemungkaran UMNO bersama DAP..!!

Apakah pemimpin yang berkhiblatkan pada “Amanat Dajal” Hadi sebelum ini….lupa dan buta apa yang sedang belaku di Memali hari ini…?

Kemungkaran ciptaan pemimpin PAS selama 25 tahun !!

Penipuan !!

Pembohongan !

Kezaliman !

Salah guna kuasa!

Dan bermacam-macam jenayah dan kemungkaran yang dilindungi  oleh pemimpin mereka selama ini??

Sebenarnya…..”Amanat “ Hadi Awang adalah “Amanat Dajal” perosak perpaduan ummah !!

Hari ini seandainya Hadi Awang manarik balik “Amanat Dajalnya” bererti..PAS bertanggung jawab diatas mangsa-mangsa yang “TIDAK” dimandikan! Dikafan !! dan yang telah dikebumikan begitu saja.

Sebenarnya inilah yang membuat pencipta “Amanat Dajal” perlu bertahan !! berdalih !! dan berhelah dengan berbagai-bagai alasan bila mendapat desakkan dari berbagai2 pihak agar Hadi menarik balik “Amanat Dajalnya”

Menarik balik “Amanat Dajal” bererti Hadi dan seluruh pemimpin2 PAS akan berhadapan dengan “Syhid” di Memali yang perlu diselesaikan mengikut peraturan dan tuntutan Agama!!

Mempertahan “Amanat Dajal” bererti Hadi Awang dan kuncu-kuncu Zio-PAS terpaksa berdalih dan berhelah walaupun terpaksa melipat gandakan pembohongan dan penipuan mereka…




Modal terakhir pemimpin PAS hari ini terpaksa meniup kembali “Peristiwa Memali” yang sudah basi dengan  putaq belit PAS yang kini mulai terbongkar pembohongan dan provokasi murahan pemimpin mereka selama ini.

Persoalannya…apakah kezaliman UMNO yang lampau ..mampu mengatasi /menutup dan menghalal segala kemungkaran dan kezaliman pemimpin PAS selama 25tahun terhadap mangsa2 di Memali hari ini?

Hari ini kezaliman UMNO sudah berlalu…… kini “KEZALIMAN” Zio-PAS yang berselindung disebalik “tahaluf Siasi”  sudah mengambil tempat UMNO di Memali!!

Apakah kezaliman UMNO dulu sudah cukup untuk menghalalkan segala  pembohongan dan kezaliman pemimpin PAS  di Memali hari ini????

kah...kah..kah..

Apakah sudah memadai dengan alasan dari kuncu-kuncu mereka dibawah ini terhadap berjuta wang balu dan anak2 Yatim yang dizalimi….

”......"Wlpun pacop [MENYELEWENG ] tapi jasa dia pun besaq.Sikit2 silap tu tutup bukulah dia pun makluk baharu..”

Akhir sekali  jangan lah seluruh pemimpin-pemimpin PAS khususnya Tuan Presiden dan Timb Presiden serta kuncu-kuncu mereka  dijadikan "UMNO" dalih dan helah politik!!

Hari ini rakyat perlu tahu benarkah..

[sini]…” PAS parti baik. PAS tidak suka jual barang lama guna modal usang untuk laba politiknya”

Benar kah PAS baik?

Jawapannya hari ini..PAS memang baik tetapi pemimpinnya saja yang “DAJAL”!!

 Kah..kah..kah..

Benarkah PAS tidak jual barang lama?

 PAS tidak jual barang lama..kerana barang yang lama tersebut sudah menghasilkan modal yang “BARU” pada PAS hari ini iaitu menipu !!!!

Kah..kah..kah..

Benarkah PAS tidak guna modal usang?

Memang PAS tidak guna modal usang…kerana yang “Usang” itu hari ini  sudah tidak ada nilainya lagi  yg dapat  meraih simpati rakyat setelah korban memali sudah dinobatkan sebagai “Syuhada Murahan”........ setelah "Tabung yang menyimpan berjuta Wang balu  Memali"   sudah menjadi "Usang"dan sudah  kosong!!


Kah..kah..kah..

Beranikah PAS berdepan dengan isu "penyelewengan Tabung Memali" ia satu isu  "baru" selepas peristiwa mengkafirkan bangsa !!

Kah..kah..kah..








Komentar :

ada 0 comments ke “Mengapa tidak dulu “bertahaluf Siasi” mengapa hari ini? kah…kah..kah..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.