Saturday, January 5, 2013

Lahirnya Muhajidin Memali....!!! Kah..kah..kah....


Amanat Al-Juburi kepada penganut/Pemimpin Agama PAS!

“Pemimpin-pemimpin PAS jangan bermimpi pada siang hari untuk memerintah Negara ini jika tidak mempunyai kemampuan !rancangan pembanggunan rakyat, pengalaman dan tiada ketokohan usah beranangan kosong !




Apa rancangan pembanggunan yang pernah dikemukan oleh PAS untuk untuk kebaikkan rakyat ketika Parti itu menjadi anggota komponen Barisan Nasional dulu?



Sejak itu hingga sekarang,PAS hanya mampu membuatjanji untuk menegakkan itu dan ini dalam ceramahnya,tetapi apa bila habis berceramah mereka akan balik tidur dan kemudian berceramah dan membuat berbagai janji lagi pada malam-malam berikutnya.Itu saja”

[ Syeikh Al-Juburi]

Hari ini terbukti dari  Tragedi Memali PAS berjaya melahirkan Mujahid Songlap "Tabung Memali" !!!

kah..kah..kah..kah...

Persoalannya sekarang…mengapa :

1- Dewan Pemuda PAS menghalang penjualan Buku yg mendedahkan penyelewengan pemimpin PAS selama 25tahun yg berlarutan hingga ke hari ini?

2- Mengapa Pemimpin PAS tidak mengambil tindakkan menyaman penulis serta mangsa2 penipuan yg mendakwa Pemimpin PAS menipu?

3- Mengapa tidak ada mana2 pemimpin PAS yg berani tampil menafikan tuduhan mangsa2 yg membuat tuduhan tersebut, selain penulis upahan yg mencanang dalam laman2 blog dan FB kononnya “PDRM Sahkan tiada Penyelewengan”

4- Siapa pemimpin PAS yg menipu wang tabung balu yg dimaksudkan oleh penulis dan oleh pengirim SMS yang mendakwa ada penyelewengan tersebut?

5- Mengapa pula Mat Sabu merestui C.N Afhan menulis dan mengedar buku tersebut?

6- Mengapa Mat Sabu tidak menyaman Penulis buku yg mengguna Gambarnya pada cover buku tersebut?

Yang berani tampil dan membuat kenyataan hanyalah "LANGAU" yang mendapat habuan dari Projek Kerajaan Negeri hari ini dan Orang yang sama juga  membuat pengakuan melalui khidmat pesanan ringkas SMS bahawa ada belaku "Penyelewengan" terhadap Tabung Memali selama ini oleh individu tertentu !!

kah..kah..kah...kah...

Persoalannya beranikah Hadi Awang dan kepimpinan PAS hari ini tampil  menafikan dakwaan mangsa2 penipuan mereka di Memali hari ini?

kah..kah..kah..kahhh



Komentar :

ada 0 comments ke “Lahirnya Muhajidin Memali....!!! Kah..kah..kah....”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.