Monday, January 28, 2013

Gugur Nasa- Majlis Syura "ulama" PAS buat keputusan tepat..?? kah..kah..kahh


Syura Pas telah membuat keputusan tepat apabila menggugurkan keanggotaan bekas Timbalan Presiden Pas,adalah tepat dan mantab !!!!!

kah..kah..kahhh



Syabas !!! Syura "ULAMA" PAS..!!





kah..kah..kah..kahhh

Hidup Parti ketoi taik !! hidup parti ketoi taik !! hidup politik "Pukimak" !!

Read and see more..

Komentar :

ada 3 comments ke “Gugur Nasa- Majlis Syura "ulama" PAS buat keputusan tepat..?? kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

Untuk makluman, inilah 'winable candidate' BN pilihan Najib bagi kerusi Parlimen Bachok. Calon BN yang ada sekarang boleh lupakan cita-cita anda di Bachok.

assaad said...
pada hari 

Semuga Ustaz Nasa bersabar dan bertenang. Mungkin kita tidak tahu apa perancangan Allah yang dikehendaki pada Ustaz Nasa. Mungkin banyak kebaikannya jikalau Ustaz tidak lagi bersama PAS. Seperti Datuk Hassan dan mereka yang telah keluar dari PAS. Terlampau banyak parasit dalam PAS.

Ustaz orakkan langkah demi Malaysia, terus berdakwah lakukan tanggung jawab tak kira di mana atau platform apa. Allah melihat apa yang kita lakukan. Baik dan buruk akan dapat balasan yang setimpal.

Demi perpaduan Islam mereka rakyat Malaysia , malahan Dunia Islam keseluruhannya semua perlukan Ustaz. Jangan gundah-gulana. Allah kan ada.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...
pada hari 

Memang perancangan Allah untuk membersihkan PAS dari anasir-anasir assabiyah Melayu UMNO yang tidak bertempat. Dah dekat nak bubar Parlimen ni... UMNO tak mau kutip balik spy-spy kau orang yang berselerak di dalam jentera PAS? Bukan payahpun nak kenal spy UMNO dalam PAS... cuma sedang di KIV sebelum tindakan diambil.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.