Wednesday, January 2, 2013

Bila Ostat longkang bersuara !!! kah..kah..kah…


"Jika babi dihalal kan "DULU" oleh Allah S.W.T sudah tentu selesai isu haram seketul babi tahun 2013 hari ini"..!!

Kah..kah..kah..kah…

Begitulah agaknya logiknya pandangan Ostat longkang ini…

Tahun 2013 semakin ramai pemimpin PAS buta dan Bahlol !!

kah..kah..kahh

Ingat ke menjelang tahun baru 2013 ini pemimpin PAS semakin celik…tapi semakin ramai yang “BUTA” dan bertambah2 bahlol !!




“Isu yang sepatutnya sudah selesai jika Debat PAS-Umno tidak dibatalkan pada tahun 1985,”

 Ahli Jadi Kuda[AJK] PAS Pusat, Idris Ahmad.

Betambah2 bahlol rupanya Mat deris ni…bukankah sudah selesai dan langsung tidak berbangkit Isu "Amanat Dajai" Hadi jika PAS mengambil pendekatan hari ini   sejah dulu lagi  “ber tahaluf Siasi” dengan kapiaq harbi?

Awat bangang sangat kenyataan Mat Deris ni ???

Kah..kah..kah..kahh

Rupanya semakin bahlol kenyataan Mat Deris ini..jika PAS sedar lebih awal bahwa dibolehkan “bertahaluf siasi” PAS dengan kapiaq harbi seperti hari ini/sudah tentu umat Melayu Islam tidak kecelaruan hingga ke peringkat ini.

Kerana PAS masih bernasib baik hari ini lah maka “Tidak” belaku perdebatan tersebut!! Jika tidak pasti ulama2 Politik longkang tersebut berada lebih awal dalam kandang “BABI “ DAP dengan fatwa baru “Babi” juga makluk ciptaan Allah S.W.T ianya tidak “HARAM” untuk menjadi hidangan penganut2 agama PAS hari ini.

Setidak2nya ulama “Politik longkang” akan berfatwa gulai yang bercampur dgn seketul daging babi dengan daging suci…karinya halal dimakan dengan alasan yang haram itu hanya daging babi bukan kuahnya!!

Kah..kah..kah…

Rasa GMC ini saja standart jawapan untuk Ustat longkang ini.. jika Debat PAS-Umno tidak dibatalkan pada tahun 1985,” isu Amanat Dajal sudah selesai!!!

Sedarkah si Mat deris ini apa yang dicakapnya dantara situasi 1985 dan situasi 2013?

Sekali lagi GMC tegaskan disini bahwa Si Mat Deris ostat longkang PAS ini “buta dan bahlol”

Kerana PAS bernasib baik tidak “berdebat” lah maka hari ini PAS mampu berdalih dan berhelah seketul babi tahun 1981 dengan seekor ikan dalam lautan upama kerjasama PAS dan DAP.

Jika UMNO menyambut cabaran PAS pada tahun 1985 mungkin hari ini seketul babi yang dulunyas haram pada PAS.kini seeokor babi sudah PAS halalkan untuk penganut agama Politiknya !!

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kahh

Kenyataan Ostat lonkang....sini

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

cuba anda perhatiakn muka mat deris tu...hitan gelap..langsung xde seri sebagai usataz..tu baru pandangan zahir...dlm hatinya..agak2 la mcmne yek..hanya alllah je yg maha mengtahui...kata2 nya xde fakta..apa lg sebarang dalil bg mentaakidkan kata2nya..dri kitab2 yg muktbar...kmi orng2 muda dh tau menilai la deris...!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.