Thursday, January 3, 2013

Benarkah Hadi Awang bejiwa besar? kah..kah..kah..


Mengapa dalam Isu penyelewengan pemimpin PAS terhadap tabung Memali..Hadi Awang dan para Ulama2 Politik PAS tiada berjiwa?

kah..kah..kah..

Sebenarnya "Amanat Dajal" Hadi Awang adalah talian hayat terakhir Politiknya.

Hidup atau mati Politik Hadi Awang bergantung sejauhmana "Amanat Dajal"nya dapat dipertahankan dan masih disanjung dan dijunjung !!


Isu Amanat Dajal Hadi berkait rapat dengan mangsa2 dalam tragedi di Memali.

Amat mustahil bagi Hadi Awang manarik balik "Amanat Dajal"nya.

Kesedian Hadi Awang tampil secara "LIVE" sebenarnya ia memberi satu gambaran yang cukup jelas bahawa Hadi Awang dalam keadaan tertekan dan terdesak dan bukannya berjiwa besar seperti yang didakwa oleh kuncu2 mereka !!!!

kah..kah..kahhh

Dewan Pemuda PAS Pusat menyifatkan kesediaan Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang untuk memberi penjelasan secara langsung berhubung isu 'amanat' di media yang dikawal parti lawan sebagai berjiwa besar....sini..http://www.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15671-kesediaan-tampil-live-bukti-jiwa-besar-presiden-pas

Komentar :

ada 6 comments ke “Benarkah Hadi Awang bejiwa besar? kah..kah..kah..”
Anonymous said...
pada hari 

Rais Yatim jangan jadi pengecut! Biarkan Haji Hadi Awang buat penjelasan di TV1 ... apa nak halang? Sekiranya Hadi tetap dengan Amanatnya, kita ada Ulama Ulama untuk menyengkal pendapat Hadi secara langsung didepan seluruh rakyat Malaysia.... barulah kita faham yang sebenarnya!

Anonymous said...
pada hari 

Ini hj lu boleh pecaya ke bro? Hukum Allah di boleh persenda ni pula janji sesama manusia..byk ruang dia blh pilih, youtube ada, haramjadah ada apa lg. Ni hj tak payah bg penerangan kat org umno, tp kat penyokong2 n pencacai hampas.tu org golongan yg termakan amanat laknatnya.kang br live 20minit lain cerita dia buka.ni hj malboro lh bro..

Anonymous said...
pada hari 

anon 8.45pm.....bila pulak rais yatim halang???? malah dialah yg beri peluang pada hj hadi nak bercakap dlm TV1....dan boleh pilih mana mana stesen TV lain...Rais tunggu jer permintaan rasmi dari Hj hadi...tapi si haji badigol ni yg tak muncul muncul....ko ada paham ka???

Anonymous said...
pada hari 

Wahai Hadi bin Awang...Aku nak tanya, Betul2 kah engkau berjiwa besar atau Munafik Besar????

Anonymous said...
pada hari 


Haji Hadi sedang mengatur sterategi demage control.Dia nak buat live la,mcm mcm tapi dia sedang bermain wayang.Nak bagi isu ni sejuk,lepas tu dia buat alasan lain pulak dan syarat2 yg bukan bukan..tengoklah nanti...Soal Akidah peduli apa.Kalau betul dia ni penegak islam yang ikhlas,mesti dia bersih kan shiah dalam pas sendiri dulu.

Anonymous said...
pada hari 

kah..kah..kah.....Pemimpin talibarut DAP maha dajal !! kah..kah..kah..kahhh

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.