Wednesday, January 2, 2013

Antara “Buku Karya Deepak keling karpet dan Buku C.N Al-Afghani mana lebih mengecut teloq PAS? Kah..kah..kahhh


Buku yang berkaitan dengan penukaran Akuan Bersumpah P Balasubramaniam (PI Bala) dari SD kepada SD-2 mula tersebar hari ini dengan tajuk "The Black Rose - Black Rose 1.0"

[sumber Haramjadah Daily]

Kah..kah..kah…

Begitu juga dengan 2 buah buku hasil karya C.N Al-Afghani yang terbaru bukan saja mula tersebar malah sudah di keluarkan dan dijual sebanyak 2,500 naskah ! dan maklumat terkini yang GMC terima 5000 naskah lagi dalam proses ulang cetak.

Bukan itu saja.... satu lagi buku baru dalam proses akhir untuk di keluarkan dan bakal  berada dalam pasaran!!

Kah....kah..kah….

Dua buah buku hasil karya C.N Al-Afghani hari ini tersedia dalam pasaran bukan sekadar tersebar sebagai bahan Fitnah ! tetapi kisah benar memaparkan “Kedajalan” Pemimpin2 PAS yang bertopengkan Agama.




Jika Deepak dan PAS Berjaya menghasilkan kisah Fitnah yang direka cipta oleh seorang kafir .Maka 2 buah buku hasil karya penulis Islam memaparkan “kisah benar” tentang "busuk" nya pemimpin-pemimpin PAS.

Jika Deepak Jaikishan berjanji akan menerbitkan sebuah buku selepas isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor menerbitkan bukunya/begitu juga dengan kehebatan penulis Buku “Kafir kah Aku” yang akan mengeluarkan sebuah  lagi buku  “ Black Rose PAS 3.0”

kah..kah..kah..

Sama-sama kita tunggu bahang kehangatan nya nanti diantara hasil karya penuh fitnah Deepak Jaikishan keling karpet dan hasil karya penulis Islam C.N Al-Afghani tentang skandal2 Pemimpin PAS yang bertopengkan Agama selama ini !!

Kah..kah..kah…

Komentar :

ada 2 comments ke “Antara “Buku Karya Deepak keling karpet dan Buku C.N Al-Afghani mana lebih mengecut teloq PAS? Kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

Rasanya yang adalah amaran-amaran keras Allah SWT di dalam Al Quran lebih menakutkan ahli-ahli PAS.

Anonymous said...
pada hari 

AKU YAKIN YG PALING TAKUT NAJIS & RM, PUAK PAS TAK KISAH PUN...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.