Sunday, December 16, 2012

TUGU - Sejarah pembohongan ! peningalan perjuangan PAS di Memali...Kah..kah..kah...


Ini lah tugu yang sepatutnya PAS dan pengikut-pengikut mereka lakarkan di Memali.

Hari ini segala-gala Perjuangan PAS yang lalu sudah berakhir dengan seribu pembohongan dan tipu muslihat.

Memali meninggalkan Sejarah Hitam yang pekat buat PAS !!

Memali bukan lagi,Tugu perjuangan PAS seperti dulu...

Kini Memali PAS sudah sebaris dengan perjuangan puak-puak yang terang-terang menentang Islam yang pernah diharamkan oleh PAS dulu !!.




Memali  pada PAS,hanya sebuah tugu dan kubu untuk melindungi kemungkaran yang PAS lakukan selama ini.

Suara dari balu-balu yang masih ada dan yang dizalimi oleh pemimpin PAS hari ini,sudah cukup menyedarkan kita yang berada dalam perjuangan PAS selama ini....tinggalah..... perjuangan yang penuh pembohongan ini !!!!

Hari ini mereka berbohong.... dan berdalih.... lagi!!!

Hukum haram dan kafir berkongsi kuasa dengan puak2 harbi sudah diizinkan Allah S.W.T ...kononnya itu lah satu "perkongsian kuasa " Politik yang diharuskan oleh Allah S.W.T dalam usaha mereka sama-sama menentang kezaliman, menentang ISA, OSA, penyelewengan, ekonomi, rasuah.

Tapi sedarkah wahai ulama "POlitik Dajal" bahawa 25tahun PAS dibumi Memali PAS telah melakarkan seribu satu macam kemungkaran. Antaranya.. Penipuan !! Penyelewengan ! Salahguna Kuasa ! Kezaliman ! Pembohongan ! Gengstarisme!! Penganiayaan !dan Kronisme terlampau ! Dibumi Memali!!!!

Apakah PAS selama ini ditugas oleh Allah S.W.T untuk memerangi kezaliman yang dilakukan oleh orang lain saja...Sedangkan 25tahun kemungkaran yang PAS lakukan di Memali dibiarkan begitu saja...!!

Mengapa PAS lebih prihatin terhadap penderitaan rakyat di bumi GAZA berbanding 25tahun penderitaan mangsa kezaliman di bumi Memali?

PAS tuli dan pekak dengan jeritan kezaliman di Memali...tetapi lebih peka denga jeritan mangsa2 kezaliman di bumi Palestin??

Sebenarkan PAS yang sudah dicina butakan Politiknya dengan  DAP,dan kini PAS sudah sehaluan perjuangan mereka untuk memburu kuasa !!!

Insyaa-Allah !!! Jeritan mangsa2 kezaliman PAS dibumi Memali  hari ini  sudah cukup untuk menandingi  suara -suara yang menyokong  perjuangan PAS hari ini!!

Mereka tidak seramai penyokong PAS hari ini...tapi kita tunggu dan lihat suara mereka dapat  karamkan laungan takbir PAS bersama DAP hari ini!!!

Insyaa-Allah !!...seterusnya pembohongan PAS >>>>disini<<<<..

Komentar :

ada 0 comments ke “TUGU - Sejarah pembohongan ! peningalan perjuangan PAS di Memali...Kah..kah..kah...”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.