Friday, December 7, 2012

SIAPA LEBIH SAMSENG PAS DAN UMNO? Kah..kah..kahh

Sebenarnya PAS lebih awal menngamal segala budaya samseng berbanding UMNO,baik budaya menipu !! memutaq belit! berbohong! ,memfitnah! dan menipu !! 

PAS pakar putaq belit dan  menipu kerana ia melibatkan hukum,dalil dan amanat Dajal yang direka cipta mengikut musim dan selera ulama Politik "Dajal " mereka!!

Peristiwa Memali dapat kita singkapkan kembali satu persatu pembohongan demi pembongan yang PAS cipta dan lakukan !!…dari kubur yang disirami dangan bertong2 minyak atar!!! hinggalah kepada hangusnya berjuta duit tabung anak2 Yatim dan balu2 ........dan berakhir dengan kelahiran kaum nabi lut dan Noh yang PAS cipta terhadap isteri2 mangsa....

kah...kah..kah..
kah..kah..kah..
kah...kah..kahh..


Sebenarnya 25tahun PAS lebih awal menjuari UMNO mengamal budaya SAMSENG dan peras “UGUT” ala “along” pada penganut2nya,kejayaan ini boleh kita banggakan kerana PAS berjaya lakukan pembohongan demi pembohong!! penipuan demi penipuan bersiri,dan penyonglapan demi penyonglapan[”songlap”] .....tanpa disedari oleh rakyat. 

Cuma yang menerima azab dan kezaliman dari perbuatan pemimpin PAS hanyalah.......mereka  mangsa2  yang diperas ugut oleh PAS. 

 Budaya samseng yg belaku dan diamalkan oleh PAS ini amat mengejutkan kita,sewaktu2 PAS mencanangkan dan memperkatakan "isu samseng".....

 kah..kah..kahh
 kah..kah..kah... 
kah....kah..kahh 

Dasar pemimpin belidah "BEWAK" !!!

 kah..kah..kahh
 kah..kah..kah...
 kah....kah..kahh 

Jika PAS hari ini beranggapan hanya samseng saja “sanggup sekat royalti Kelantan”...sini..http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/15088-hanya-samseng-sanggup-sekat-royalti-kelantan

 Bagaimana pula dengan PAS dan isu penipuan Tabung anak2 yatim dan Balu2 di Memali…?

 Pada GMC hanya “BAPAK segala bapak samseng” dan Yuhudi saja... yang sanggup smerompak dan menyangak !! menipu.!! menzalimi dan memakan harta serta wang ringgit anak2 Yatim.

 kah..kah..kahh
 kah..kah..kah... 
kah....kah..kahh 

 Benar kata Niky Aziz…!!!!! Allah swt lebih samseng dari samseng2 PAS…yang ada didalam maupun diluar kawasan Memali… 

 kah..kah..kahh
 kah..kah..kah... 
kah....kah..kahh


Dalam kerakusanPAS meratah kuasa yang masih ada...Allah swt telah memberi kekuatan pada mangsa2 penipuan mereka di Memali ,membongkar pembohongan !!PAS selama ini... Allahuakbar !!! 

Mereka yang sudah berusia senja dijajah oleh PAS yang mengugut dan menganak tirikan mereka ,tiba2 tampil dan mendedahkan pekara yang sebenar belaku selama 25tahun kepada mereka untuk sama-sama kita,rakyat dan juak2 sedar inilah wajah sebenar PAS sebuah parti yang berlabelkan Islam selama ini.

 kah..kah..kahh
 kah..kah..kah...
 kah....kah..kahh

 Inilah bukti dan fakta soheh untuk sama-sama kita renungkan dan akui bahawa PAS lebih awal mengamal budaya samseng dan peras “UGUT” berbanding UMNO. 

Penulis buku mengenai Memali buat laporan polis…. 

 “BALING 28 Jan. – Seorang penulis buku membuat laporan polis hari ini atas dakwaan di”UGUT” dan dikasari oleh pihak Lujnah Keselamatan Pas Kedah berikutan bukunya itu dikatakan telah mendedahkan penyelewengan mengenai pungutan derma kepada Tabung Memali.”

 Selain di UGUT mangsa2 Penipuan PAS dikecam hebat diantara Isteri kepada Syuhada Politik PAS iaitu Pn Soleha Husain>dengan kata –kata “KESAT” dan meng”HINA”…

 “Saya menjadi mangsa penghinaan oleh penyokong-penyokong PAS.beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan”.
 -Soleha Hussain.

 Dari apa yang terjadi dan dialami oleh mangsa2 penipuan PAS di Memali selama 25tahun …mungkin dapat menilai siapa sebenarnya menjuari UMNO dalam mengamal dan melahirkan budaya samseng dan peras “UGUT”? …tidak lain dan tidak bukan ia adalah benih yang dilahirkan oleh pemimpin2 PAS sendiri, melalui Politik Dajal mereka bersama2 Ulama” Politik DAJAL” yang mencanang segala Amanat Dajal untuk para penganut2 agama politik mereka...ia itu PASiaL

 Andainya PAS bukan pengasas awal budaya samseng dan peras "UGUT" mengapa boleh terjadi sampai begini.....read more

Komentar :

ada 0 comments ke “SIAPA LEBIH SAMSENG PAS DAN UMNO? Kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.