Saturday, December 22, 2012

Seketul daging "babi" dan Amanat Hadi…!! Kah..kah..kahh


Daging "babi" cuma haram pada tahun 1980 saja mengikut hukum dan fatwa diikuti dengan perumpamaan Ulama Politik PAS hari ini.

Pada tahun 2012 iaitu hari ini,seketul daging "babi" tidak haram lagi hukumnya kalau pemimpin PAS makan,hukumnya sudah berubah "harus" sebab pemimpin PAS sudah di"Tahaluf Siasi"...itulah perumpamaan PAS dan seketul babi hari ini.

kah..kah..kah..


“Dalam sekawah gulai daging yang dimasak penuh dengan daging yang suci dan diletakkan seketul daging babi didalamnya itulah perumpamaan kerjasama UMNO dan MCA”.

[Kenyataan PAS ogos 1980].

“Dalam sekawah gulai daging yang dimasak penuh dengan daging yang suci dan diletakkan seketul daging babi didalamnya itulah perumpamaan kerjasama PAS dan DAP” hari ini.

Dimana perbezaannya hukum daging babi hari ini dan dulu ,berbanding  hukum tahun 1980 pada pemimpin PAS ?

Cuma hari ini sekawah gulai yang  sama dimasak oleh PAS dan DAP  dan dimasukkan seketul daging babi bersama-sama daging suci….disini lah terletaknya Amanat Dajal Hadi…”seketul daging babi”!!!

Sekawah gulai daging yang sama seperti tahun 1980 dan dimasak penuh dengan daging yang suci dan dimasukkan sekali seketul daging babi didalamnya hari ini [tahun 2012] itulah juga perumpamaannya.... kerjasama PAS dan DAP”!!

Apa bezanya seketul daging babi tahun 1980 dengan seketul daging babi 2012 yang dimasak oleh Pas bersama-sama daging yang suci.,boleh ke hari ini pemimpin –pemimpin serta pengikut2 PAS menjamahnya..? apa hukum menjamah sekawah gulai yang bercampur dengan daging babi hari ini 2012 dengan daging babi 1980?

Adakah dulu seketul babi…hari ini dah berubah menjadi  seketul ikan,kerana PAS terlalu lapaq?

Entahlah kalau PAS berhukum hari ini halal dimakan sekawah gulai yang telah dicampur dengan seketul daging babi  berbanding dulu?

Perumpamaan ini amat jelas bagi menjawab persoalan dimana dalam Amanat Dajal Hadi yang menuduh UMNO kafir,[clik]bermakna yang sanggup makan sekawah gulai itu yang bercampur daging babi itu hari  hanya “Isle” PAS atau orang kafir sahaja..!!

Islam menghalang umatnya makan “babi”..tapi ,Isle PAS menghalal umat –umatnya makan babi,tak haram,hukumnya harus kerana PAS sudah bertahaluf siasi…dulu haram makan “babi” dan kapiaq kerana belum di tahaluf siasi..

Inilah jawapannya dimana dalam “amanat dajal Hadi” tuduh UMNO kapiaq? 

Pada GMC orang  kapiaq saja boleh makan babi macam amalan pemimpin  PAS hari ini,berdasarkan pada perumpamaan PAS dulu.>>>>>sini<<<<

Komentar :

ada 2 comments ke “Seketul daging "babi" dan Amanat Hadi…!! Kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

Visit This Link Ysl replica i thought about this replica bags china check these guys out aaa replica bags

readoa said...
pada hari 

replica bags new york see here x0q92k3i07 replica bags aaa quality additional hints q8k23b8b74 louis vuitton replica replica bags prada e6h37r2u18 replica bags vuitton hermes replica p3u69t8r17 replica evening bags

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.