Wednesday, December 12, 2012

SAH !! PEMIMPIN PAS MEMANG PEKAK !! TULI !! DAN BUTA ..Akhir Sekali kuat menipu !!! KAH..KAH..KAH..KAHH


Antara Tabung Memali: Saya fitnahkah? Dan Tembak belakang bukan kerja PAS....sudah sah memang pemimpin PAS buta !! dan pekak !! kuat menipu dan putaq belit !!

kah..kah..kah.
kah..kah..kah.
kah..kah..kah.

Belum pun sempat PAS menyambut cabaran dari penulis buku yang membongkar penyelewengan PAS terhadap tabung Memali …”Saya cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnah”…

Tiba-tiba Setia Usaha Agong PAS sekali lagi “Tembak berdepan” kononnya.. “PAS memerangi rasuah dan sebarang bentuk penyelewengan atau penyalahgunaan kuasa sememangnya menjadi keutamaan parti itu sejak dahulu.”

Kah..kah…kahh
kah..kah..kah.
kah..kah..kah.



Bukan setahun,dua atau tiga…tapi 25tahun .. “PAS memerangi rasuah dan sebarang bentuk penyelewengan atau penyalahgunaan kuasa  yang menjadi keutamaan parti itu sejak dahulu.” kah..kah..kahh ....Semata-mata “tembak berdepan “……….. 

Pembohong !!penipu !! dan cukup putaq belit secara terang2 dan berdepan!!

Apa tidaknya..25tahun terbukti…PAS , menipu.. !! menyeleweng! menyalahguna kuasa! Mengamal kronisme..! melakukan penganiayaan !! samseng ,peras ugut ! zalim dalam isu yang melibat wang tabung yang berjuta..hingga ke saat ini PAS gagal menyelesaikannya hingga membawa kepada pendedahan demi pendedahan oleh mangsa2 penipuan PAS !!... 

Tetapi Setia Usaha Agung PAS , dengan bangsa dan tak tau malu..mengeluar kenyataan “…..

"PAS memerangi rasuah dan sebarang bentuk penyelewengan atau penyalahgunaan kuasa sememangnya menjadi keutamaan parti itu sejak dahulu.”

kah..kah..kah...

Pooo...dah!! 

keih tuih !!

Dimana letaknya maruah pemimpin PAS yang sedang berdepan dengan Isu penyelewengan tabung yang belum selesai sudah sekian lama…??

Tiba2 Setia usaha Agong PAS berkokok berderai-derai tapi ekor sedang bergelumang dengan taik hari ini???

Setia Usaha Agung PAS Cuma menganggap Isu Penyelewengan Tabung Memali  itu Isu lama !!rakyat sudah lupa…dan sudah selesai !!!

kah..kah..kahh
kah..kah..kah..
kah..kah..kah..

Betul ke sudah selesai !!keihhh tuuuuiihhh....

Betul ke rakyat sudah lupa?....rakyat  mungkin lupa...GMC tak akan lupa sampai mati !! 

Mengapa PAS  perlu di selindung dan berbohong??

kah..kah..kahh
kah..kah..kah..
kah..kah..kah..

Sebenarnya Isu penyelewengan Pas mengenai duit tabung Memali itu lah” isu pokok” yang belarutan dari Isu “lama yang sudah basi “ tapi gagal di selesaikan oleh pemimpin PAS hingga ke hari ini.. yang menjadi persoalan bukan pada “Peristiwa lama” itu...tapi tuntutan dan penyelewengan yang belaku  dari Peristiwa lama itu sudah berlarutan hingga ke hari ini dan gagal diselesaikan oleh PAS!!

kah..kah..kahh
kah..kah..kah..
kah..kah..kah..

Sebenarnya yang dikatakan ‘ia sudah selesai ‘ itu adalah “Peristiwa” Memali yang meragut nyawa suami-suami mangsa….dan kubur yang disirami dengan minyak ataq bertong2

Yang belum sesesai itu pula adalah “tuntutan Wang tabung mangsa yang ditipu,dan disalahguna kuasa sudah sekian lama”..!!!!!

Apakah segala wang tuntutan mereka yang belum di selesaikan itu juga dianggap sebagai isu lama, !!isu lapok?…rakyat sudah lupa..! seperti yang dimaksudkan oleh Setia Usaha Agong PAS…”

“Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali berkata, isu yang diungkit oleh saya adalah isu lama. Ramai yang telah lupa dan Pas menganggap isu itu telah selesai.” 

sini.http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0131&pub=Utusan_Malaysia&sec=Forum&pg=fo_01.htm.

kah..kah..kah..

Betul ke sudah selesai !!.......................... kah..kah..kah..
Betul ke rakyat sudah lupa?...balu ..!!??...kah..kah..kah...
Mengapa perlu di selindung ?....................kah..kah..kah..

Betul ke kenyataan Setia Usaha Agong mereka “Pas sentiasa serius memerangi gejala rasuah dan gejala 'tembak belakang'?

Benarkah PAS tidak tembak belakang? ...macam penasihat umum mereka? kah..kah....kah..kah...kah..kahHHHHH

Bukti PAS tak main belakang !!

“Soleha Hussain mendedahkan bahawa beliau menjadi mangsa penghinaan oleh penyokong-penyokong PAS.beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan”.

“Soleha Hussain, mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada tetapi selama ini saya tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan”]

“Mangsa2 yang terlibat dalam pendedahan penipuan Tabung Memali itu berada dalam ketakutan kerana diugut oleh Pemimpin/penyokong-penyokong PAS dari luar Memali… “

“Abdul Rahim Lah, 35, berkata, beberapa hari selepas pecah berita laporan polis ada pihak tertentu menelefonnya sambil menyifatkan dakwaan balu-balu terbabit hanyalah rekaan dan 'sandiwara”'.

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah.

Hari ini terbukti siapa yang bersandiwara…pemimpin PAS atau mangsa2 penipuan PAS yang bersandiwara….dan siapa Pengarahnya....!!!.. UMNO?....sini

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah.

PAS memang Parti "kaki putaq belit" !!

Komentar :

ada 0 comments ke “SAH !! PEMIMPIN PAS MEMANG PEKAK !! TULI !! DAN BUTA ..Akhir Sekali kuat menipu !!! KAH..KAH..KAH..KAHH”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.