Saturday, December 29, 2012

Rabun Angka lebih baik dari Rabun Ringgit…!! KAH..KAH..KAHHHH


Soleha Hussain, mangsa balu Allahyarhan Ust Ibrahim Libya mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada….

” Persoalan Cek NO: MBB nombor 557716 dari Kementerian Kewangan Pada 4 November 2004, bernilai CRM300,000,00 ,…kemana Baki wang yg selebihnya??

Pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada…?? tapi selama ini beliau/balu tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan'”.

AKHIRNYA…. beliau menjadi mangsa penghinaan oleh penyokong-penyokong PAS.beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan.

Terbukti rabun Angka lebih baik dari Rabun wang ringgit anak2 yatim dan balu…

Kah..kah..kah,,
Kah..kah..kahh
Kah..kah..kahhh


Bukti pemimpin PAS rabun wang ringgit….berbanding rabun angka!!
Penyelewengan Pemimpin PAS :

mangsa, Azmi Haji Salim, 51, mendakwa hasil kutipan tabung itu dipercayai telah disumbangkan kepada pihak-pihak lain termasuk kepada akhbar Harakah.

Salah guna kuasa :

Mangsa2 penipuan mendakwa wang tabung yang bertujuan membantu balu-balu dan anak-anak mangsa tragedi itu telah habis dan hidup mereka kini dalam kepayahan.ada yg meninggal dalam keadaan yg menyedihkan.

Kezaliman Pemimpin PAS terhadap Balu: ,

Soleha Hussain mendedahkan bahawa beliau menjadi mangsa penghinaan oleh penyokong-penyokong PAS.beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan.

AJK PAS Pusat Idris Ahmad menyifatkan Umno kini mengalami penyakit 'rabun angka' sehingga tidak tahu membezakan angka dengan yang sedikit, dan angka yang dahulu dengan angka yang kemudian…manakala pemimpin PAS pengidap penyankit “penyangak rabun wang ringgit” sehingga tidak dapat membeza haram atau halal Cuma dengan sedikit wang ringgit balu….sini



Komentar :

ada 0 comments ke “Rabun Angka lebih baik dari Rabun Ringgit…!! KAH..KAH..KAHHHH”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.