Thursday, December 27, 2012

PEMIMPIN PAS MEMANG PEKAK BADAK DAN TULI !!...kah..kah..kah…


Pemimpin PAS bukan saja “buta” tapi Pekak ! bila sesuatu isu yang memerlukan penjelasan dari pemimpin tertinggi mereka…akhirnya menyepi yang bersuara hanya badut2 atau pelawak2 politiknya saja bagi meriahkan pentas politik mereka yang semakin sunyi..!!

Sebenarnya desakkan menarik balik “Amanat Dajai” Hadi Awang datangnya dari bekas Aktivis PAS sendiri selaku ahli seumur hidup dalam PAS termasuk Ismail mina dan beberapa lagi bekas penyokong dan  pemimpin PAS sendiri..seterusnya ahli2PAS  yang sudah  sedar dengan pembohongan PAS,lebih2 lagi mangsa penipuan pemimpin PAS di Memali  yang dizalimi hari ini….[sini]



Kemudian baru diikuti “suara-suara latar” dari pemimpin UMNO yg turut mendesak “Amanat Dajal” Hadi ditarik balik !!

UMNO dan PAS boleh ibaratkan  PAS dan DAP hari ini...takut dan dayus untuk berdepan dengan kenyataan berpura disebalik perjuangan masing-masing UMNO dengan kerisnya..PAS dengan putaq belit hukum yang direkanya atau ringkasnya…atau masing-masing TAKDE TELOR”.

Akhirnya rakyat di Memali dibiarkan Zio-PAS meratah dan dizalimi selama 25tahun tanpa sebarang pembelaan dari mana-mana pihak baik UMNO mau pun Parti yang menyangak wang ringgit mereka.

Apakah PAS dan UMNO mempunyai agenda tersirat disebalik tragedy Memali? Cuma Allah swt saja yang lebih mengetahui..

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…



Berbalik pada desakkan agar Hadi Awang [PAS] menarik balik Amanat Dajalnya ibarat mencurah air keatas cermin…!! 

Sebaliknya UMNO yang dituduh “melayu murtad” ..atas dakwaan pemimpin PAS,kononnya orang melayu sendiri perlekehkan Islam…benarkah UMNO atau orang melayu UMNO murtad kerana perlekeh islam???

Itu pun.. UMNO gagal menyangkal dakwaan pemimpin PAS yang bijak memutaq belit…jika UMNO pun PAS mampu memutaq belit masakan balu-balu yang jauh tidak berpendidikkan lebih  mampu pemimpin PAS memperlembukan mereka begitu saja hari in .tanpa mendapat pembelaan dari  mana2 pihak baik  UMNO sendiri sebagai parti pemerintah...,kerana UMNO kononnya engan dituduh oleh PAS... menangguk diair keroh,atau dituduh pencetus Tragedi di Memali !!.
.
Demi survival Politik UMNO mengangap Memali lubuk “Puaka” yang  dugeruni untuk  dihampiri dan didekati selama berpuluh2 tahun….PAS  menyangak peluang keemasan ini...menjadi puaka berserban penunggu di Memali mengumpul dana…dan menjadi Memali "studio" mencipta siri fitnah2 baru untuk UMNO!!

Tragedy memali pada PAS  bagai kayu “tas”.... azimat pengalau UMNO dari mendekati lubuk puaka yang menyimpan seribu pembohongan dan putaq belit PAS!!

"Justru kerana isu Negara Islam dan perlaksanaan Hudud dan syari'at menjadi punca perpecahan Barisan Alternatif (DAP-PKR_PAS) dahulu, maka PAS perlu membuat satu perngorbanan dan (ijtihad besar) untuk tidak memasukkan persoalan Negara Islam dan perlaksanaan hudud di peringkat Federal”
[Hadi Awang]

Siapa sebenarnya yang memperlekeh dan menghina hukum? PAS atau UMNO....!!

Benarkah “Hukum Hudud ” yang diperjuangkan oleh PAS siang malam selama berpuluh2 tahun di canang di segenap ceramah2.... tiba2 Tok Guru PAS menunduh "hudud"  menjadi punca perlalahan DAP/PAS?

Benarkah Nik Aziz tidak pernah murtadkan UMNO?

Melayu mana yang dimaksudkan oleh Nik Aziz sebelum ini,melayu yang menuduh hukum tuhan itu menjadi punca perbalahan PAS dan DAP ke? 

Akhirnya  terserlah lagi pembongan dan fitnah PAS terhadap UMNO..bilamana PAS membuat kenyataan “HUDUD” bukan agenda perjuangan PAS hari ini  sekaligus PAS korbankan Negara Islam dan hudud bila berada bersama kapiaq harbi DAP !!

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

salam. sistem ada masalah sikit.. insyaallah Boss nanti sy linkkan.wassallam.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.