Sunday, December 9, 2012

PEKAK !! TULI !! BUTA KAH PAS ….DENGAN JERITAN BALU MEMALI..


Peristiwa Berdarah di Memali adalah satu-satunya kejayaan Politik PAS melakarkan satu peristiwa yang dilengkapi dengan metos dan lagenda serta dihiasi dengan keanihan dan keajaiban yang direka cipta serta ditokok tambah dengan kejadian2 mesteri… semata2 untuk menipu bangsa demi kuasa !..

Setelah keajaiban dan keanihan yang dicanang terbongkar penipuannya maka terserlah lah segala bentuk kemungkaran,…

…Penipuan !! Penyelewengan ! Salahguna Kuasa ! Kronisme! Penganiayaan ! Pembohongan ! Gengstarime!! dan Kezaliman! yang dilakukan oleh tangan-tangan yang menadah doa menghancurkan bangsa seagama sendiri lahir dari sebuah perjuangan yang berlabelkan islam ,berteraskan al-quran dan hadith selama ini..



Allhamdulillah hari ini…Hikmah disebalik tragedy Peristiwa Memali 25tahun yang lalu berjaya menyingkap wajah sebenar sebuah perjuangan hipokrit sekaligus berjaya menaiktarafkan Politik PAS sebagai sebuah Parti 10 in one..yang mewarisi setiap kemungkaran yang dicanangkan oleh PAS tentang keburukkan musuhnya selama ini.

Penipuan !! Penyelewengan ! Salahguna Kuasa ! Kronisme! Penganiayaan ! Penghinaan! Pembohongan ! Gengstarime!Samseng!Peras ugut dan Kezaliman!

Inilah hukum karma yang sedang di tempuhi oleh sebuah perjuangan hipokrit..

“Peristiwa Berdadah Memali” …. setiap hari selepas subuh sejak pengkebumian arwah –arwah mangsa tragedy…pusara mereka di renjis dengan atar yang bermutu tinggi…….Allahuakbar !!

Hikmah disebalik 25tahun tragedy…..

Penipuan !!

”… Soleha Hussain, mangsa balu Allahyarhan Ust Ibrahim Libya mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada tetapi selama ini beliau/balu tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan'.

“Soleha Hussain, mangsa balu Allahyarhan Ust Ibrahim Libya mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada….”

Penyelewengan!

……Mohamad Sabu juga turut merayu kepada mangsa yang terlibat supaya jangan mengadu kepada pihak 'musuh'/Polis/[UMNO] sekiranya berlaku sebarang masalah.!!!....

Salahguna Kuasa !

"mangsa, Azmi Haji Salim, 51, mendakwa hasil kutipan tabung itu dipercayai telah disumbangkan kepada pihak-pihak lain termasuk kepada akhbar Harakah".

Kronisme!

”mangsa penipuan kecewa dengan sikap Datuk Fadzil Noor selaku Presiden PAS yang berat sebelah”dan gagal menyelesaikan isu penyelewengan yg dilakukan oleh pemimpin mereka”??

Penganiayaan!

“Mangsa2 penipuan PAS dipinggirkan malah ada yg disingkirkan dari menjadi ahli..dan ada yg digantung keahlian…dan yg lebih menyedihkankan lagi dinafikan hak keahlian mereka”.

Penghinaan!

“Soleha Hussain mendedahkan bahawa beliau menjadi mangsa penghinaan oleh penyokong-penyokong PAS.beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan.”

“Abdul Rahim Lah, 35, berkata, beberapa hari selepas pecah berita laporan polis ada pihak tertentu menelefonnya sambil menyifatkan dakwaan balu-balu terbabit hanyalah rekaan dan 'sandiwara'."

Pembohongan !

“mangsa2 yang cuba mendedahkan penyelewengan Tabung Mangsa Memali tersebut sama dengan perbuatan kaum Nabi Noh dan Nabi Lut yang dilaknati Allah dan bakal menjadi ahli neraka…….!!

“Pusara itu sebenarnya telah disiram dengan minyak wangi (minyak atar) bergred tinggi pada setiap hari selepas subuh sejak pengkebumian arwah oleh Ustaz Omar Khalid, seorang ulama PAS!!!

Samseng/peras ugut dan Gangsterisme.

..: Mangsa2 yang terlibat dalam pendedahan penipuan Tabung Memali itu berada dalam ketakutan kerana diugut oleh Pemimpin/penyokong-penyokong PAS dari luar Memali… “

Kezaliman !!

“mangsa2 mendakwa wang tabung yang bertujuan membantu balu-balu dan anak-anak mangsa tragedi itu telah habis dan hidup mereka kini dalam kepayahan.ada yg meninggal dalam keadaan yg menyedihkan"

Setelah 25tahun PAS gairah mencanang kezaliman dan kemungkaran orang lain,Allah swt telah menunjukkan kebenarannya disebalik pembohongan PAS hari ini ..!!

Apakah pendedahan  kezaliman yang menimpa keatas balu-balu dan anak-anak yatim selama 25tahun itu satu fitnah jahat ?

Hari ini.. pekak !! tuli !!...butakah  pemimpin PAS dengan jeritan saki baki balu-balu  yang menuntut keadilan dari sebuah parti yang kononnya berlabelkan Islam….

Kesimpulannya ...benarkah PAS jujur dan telus dalam perjuangannya hari ini... atau hipokrit semata2..??



Komentar :

ada 3 comments ke “PEKAK !! TULI !! BUTA KAH PAS ….DENGAN JERITAN BALU MEMALI..”
akmy said...
pada hari 

Yang paling besar memperbodohkan ahli PAS ialah para pemimpin tertinggi mereka yang bergelar tuan guru, ulama, ustaz dan ustazah. Mereka inilah yang terus menerus memahat akal ahli agar menjadi buta akibat taksub dengan menggunakan al-Quran dan hadis, kononnya PAS berjuang menegakkan negara Islam, maka dikeluarkan hukum wajib menyokong PAS. UMNO dikafirkan kerana bekerjasama dengan parti kafir. Maka benarlah perjuangan syuhada Memali. Tetapi kini Presiden PAS kata perjuangan negara Islam tiada disebut dalam al-Quran maka berubahlah perjuangan PAS kepada negara berkebajikan dan ahli PAS hanya menurut sahaja, walau pun arahtuju PAS telah menyimpang jauh. Kini juga PAS semakin akrab dengan DAP hinggakan dalam ceramah PAS sentiasa ada pemimpin DAP. Kini tiada seorang pun pemimpin PAS yang berani berucap untuk menegakkan al-Quran dan sunnah, semasa berceramah. Cuma apabila pergi ke kampung-kampung, barulah disebut mengenai perjuangan Islam PAS, agar ahli PAS terus menerus taksub menyokong PAS. Bagaimana PAS hendak memerintah kalau jumlah wakil rakyat PAS kurang daripada DAP dan PKR??? Sabah Sarawak langsung kosong wakil PAS!!! Sebab itu pemimpin PAS sangat ngeri apabila peristiwa Memali dibangkitkan, ibarat bahasa budak sekarang, kantoi semua pembohongan para pemimpin PAS. Malahan kantoi mengenai kemana perginya duit derma orang ramai atas nama syuhada Memali, yang dikutip dalam setiap ceramah di seluruh negara selepas peristiwa tersebut. Duit itu mesti masuk ke poket sesiapa di kalangan PAS, takkan pula masuk poket UMNO!!!

Anonymous said...
pada hari 

salam.Bro akmy..begitulah adanya PAS yang belidah bewak..moga2 Hikmah dari Peritiwa Memali hari ini dapat meninggalkan pengajaran pada kita....t/k kerana meninggalkan pendapat dan pandangan bro disini.wassllm

Anonymous said...
pada hari 

sapapon kalau dalam keadaan nak meraih sokongan dan undi akan menjanjikan yang mulus2 seperti bulan bintang gunung emas matahari lembu dacing karat roket pekej umrah kain batik gula garam dan tahi kucing..... tapi bila dah berada dalam situasi ada kuasa sikit maka segala janji akan hanya tinggal janji seorang munafik yang bercita2 masuk syurga!!!!!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.