Sunday, December 2, 2012

PAS MEMANG PARTI SIAL SE-MALAYSIA….KAH..KAH..KAH..KAH…

Naib Presiden PASiaL, MahPUT Omar berkata, para perwakilan Umno perlu mendapat penjelasan daripada Najib berhubung pendedahan Deepak Jaikishan demi membersihkan imej Umno apatah lagi bila nak berdepan Pilihan raya Umum ke-13 (PRU13), yang mendakwa Deepak Jaikishan mempunyai hubungan rapat dengan keluarga Najib dan juga beberapa pendedahan yang turut berkait dengan pembunuhan wanita Moggolia Altantuya Shaariibu….Hebat Mat put Raja Skodeng pokok sena ni….[sini]

Apakah si Mat Put si Raja Skodeng dari Pokok Sena ini lupa tentang isu tabung Memali yang masih tertanguh dan terlindung selama ini? Yang rioh dan heboh diperkatakan oleh mangsa 2 yang kena tipu oleh pemimpin PAS selama ini?,apakah , para perwakilan PAS sebelum ini sudah dapat penjelasan daripada Mat Sabu selaku Presiden Parti Isle berhubung pendedahan oleh mangsa Tabung Memali termasuk Isteri kepada Allahyarham Ust Ibrahim Libya,dan dari mangsa2 yg membuat pendedahan melalui buku air mata Mat Sabu sendiri…..lebih2 lagi dari penulisnya sendiri yg berani berdepan dengan ugutan pihak PAS ???? 

Apakah PAS tidak kecut teloq bila bila isu tabung Memali ini Berjaya di buktikan PAS memang sebuah Parti putaq belit yang bijak menipu ???? 

Apakah PAS tidak mau membersihkan imej Pemimpin mereka dan Parti yang kononnya bersih dalam segala hal lebih-lebih lagi bila nak berdepan Pilihan raya Umum ke-13 (PRU13) nanti…..tidak terasa gentarkah jika balu2 dan waris2 mangsa2 penipuan PAS membuat pendedahan exclusive tentang penyelewengan yang PAS lakukan selama ini???? 

 Rasanya Mat Put dan seluruh warga Politik kapiaq harbi {PAS} perlu menyingkap kembali isu tabung Memali yang masih belum selesai dan cukup memalukan umat islam khususnya pemimpin2 PAS amna….

 Kah..kah..kahhhh 

Kah..kah..kahhhh

 Kah..kah..kahhhh 

Betapa sialnya Parti yang bertopengkan Agama sanggup menipu penyokong sendiri selama ini… Pesoalannya siapa dan Parti mana yg perlu mendapat penjelasan dari Presiden mereka???? 

Apa bezanya hubungan Deepak Jaikishan dengan Keluarga Najib dan Hubungan PAS dengan Balu Allahyarham Ust Ibrahim Libya yg mendedahkan Penipuan yg menjijikkan umat Islam…??

 “Sekali lagi saya ulangi, permasalahan yang saya dedahkan adalah isu penipuan hak anak yatim dan balu-balu Memali. Mereka ditipu oleh sebuah parti yang berpengaruh atas label perjuangan Islam. Saya cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnah” 

Persoalannya sekarang beranikah para2 ulama dan kepimpinan PAS menyambut cabaran penulis yg mendedah penipuan ini? 

Kah..kah..kah… 

Kah..kah…kahhhh 

Kah..kah..kahhhhh.

 TERBUKTI HARI INI , PAS SEBUAH PARTI PUTAQ BELIT !!! Tabung Memali: Saya fitnahkah?[ Disini]

Komentar :

ada 2 comments ke “PAS MEMANG PARTI SIAL SE-MALAYSIA….KAH..KAH..KAH..KAH…”
Anonymous said...
pada hari 

Correction, partinya tiada masalah, cuma pemimpin partinya masa kini yg harus ditinggalkan, tiada wawasan, tiada maruah, pendek akal dan hanya pandai menanam kebencian....

Anonymous said...
pada hari 

Kalau aku Jadi PM 1 sen pun aku tak bantu Kelantan.Serupa kera dibagi bunga

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.