Friday, December 14, 2012

PAS KEARAH NEGARA Mafia Vs UMNO ke Arah Negara Koboi….kah..kah..kah..kahh


Provokasi yang dilakukan oleh Mafia-mafia kelahiran dalam Politik PAS dalam melindungi sesuatu kemungkaran yang di lakukan oleh pemimpin mereka hari ini…contohnya apa yang belaku dalam Peristiwa Tabung Memali.adalah satu contoh yang jelas , menunjukkan bahawa Negara kebajikan tajaan ZIO-PAS makin lama makin menuju kearah sebuah Negara Mafia yang kini sudah mula di pratikkan dalam masyarakat Warga Mangsa Tabung Memali yang di tindas selama 25 tahun ini.



Antara ciri Negara Kebajkan ala-mafia tajaan PAS dalam usaha kearah melindungi kemungkaran adalah :

1. Berleluasanya budaya mafia dalam Politik PAS :Diantaranya kejadian yang menimpa balu-balu  serta mangsa2 penipuan PAS di Memali.

“Mangsa2 yang terlibat dalam pendedahan penipuan Tabung Memali itu berada dalam ketakutan kerana diugut oleh Pemimpin/penyokong-penyokong PAS dari luar Memali” 

[Pengakuan mangsa]


2. Berleluasanya penggunaan senjata melalui hukum dan fatwa untuk  menipu mangsa... kononnya..”

“mangsa2 yang cuba mendedahkan penyelewengan Tabung Mangsa Memali tersebut sama dengan perbuatan kaum Nabi Noh dan Nabi Lut yang dilaknati Allah dan bakal menjadi ahli neraka…….!! 

[Pengakuan mangsa]

Kah..kah..kahh

3. Jenayah yang sah dilakukan oleh pemimpin PAS terhadap mangsa2 penipuan mereka di bumi Memali selama 25tahun ..dianggap fitnah dan Sandiwa mangsa  dari pemimpin2 PAS ala-Mafia…

“………..Abdul Rahim Lah, 35, berkata, beberapa hari selepas pecah berita laporan polis ada pihak tertentu menelefonnya sambil menyifatkan dakwaan balu-balu terbabit hanyalah rekaan dan 'sandiwara'.

[Pengakuan mangsa]

Kah.kah..kahh

4. Penjenayah galak melakukan jenayah kerana mereka dibela oleh pemimpin bos2 Mafia mereka yg berserban dan berjubah !!..

“Presiden PAS tidak mengendahkan pendedahan mangsa malah memihak kepada pihak yang didakwa menipu!. 

[Pengakuan mangsa]

Kah..kah..kahh

5. Pihak pemegang Amanah dan Presiden mereka lepas tangan: Contohnya…

”mangsa penipuan kecewa dengan sikap Presiden PAS yang berat sebelah”dan gagal menyelesaikan isu penyelewengan yg dilakukan oleh pemimpin mereka??

 [Pengakuan mangsa]

Kah..kah..kahh

6. Sikap melindungi Penjenayah: 
Bila pemimpin2 PAS melindungi penjenayah, maka mangsa2 penipuan PAS hidup dalam ketakutan. 

Suasana takut ini kemudiannya mengakibatkan mangsa-mangsa penipuan PAS terpaksa mendedahkan penyelewengan PAS melalui sebuah buku ,bagi menjelaskan kepada rakyat apa yang sedang mereka lalui dan harungi dari kezaliman Pemimpin PAS selama ini yang bertindak secara mafia keatas mereka.

Kah..kah..kahh

7. Pergantungan ahli-ahli:

Sikap pemimpin ala Mafia ini, bilamana ada ahli-ahli PAS yang terdiri dari mangsa2 penipuan di gantung keahlian mereka ,bagi mereka yang cuba membongkar pembohongan pemimpin PAS.

 [Pengakuan mangsa]

Kah..kah..kahh

8. Terpaksa melakukan peras ugut dan me "rayu" terhadap mangsa penipuan dari terus membocor rahsia pemimpin mereka hari ini:..


"...Mohamad Sabu juga turut  merayu kepada mangsa yang         terlibat supaya jangan mengadu kepada pihak 'musuh'/Polis/[UMNO] sekiranya berlaku sebarang masalah.!!!"....


Kah..kah..kahh

9. Berleluasanya ketidakadilan: Berleluasanya ketidakadilan adalah satu lagi ciri Negara Mafia. Ramai mangsa-mangsa penipuan PAS hari ini sebenarnya lebih percaya dan yakin pada NGO daripada kerajaan PAS/Dap dibawah pemimpin yang hanya berwajah ulama.. Mereka yakin bahawa NGO lebih mampu membantu mereka menyelesaikan masalah dan mendapatkan keadilan.

Kah..kah..kahh

Berpunca dari pembohongan ! penipuan !!.dan ketidakadilan yang dilakukan oleh pemimpin PAS  terhadap duit Tabung Memali dimana tidak sepatutnya disonglap oleh pemimpin PAS yang kononnya berwajah ulama berdakikan agama.

Kah..kah..kahh

Apabila mangsa penipuan PAS melihat kegagalam Pemimpin2 mereka menegakkan keadilan, maka mangsa2 yang tertindas dari kezaliman PAS terpaksa melakar kisah benar dan meluahkan pembohongan dan kezaliman PAS dalam sebuah buku..”Air Mata M Mat Mat Sabu Di Memali”

Kah..kah..kahh

Inilah diantara factor-faktor PAS menolak Negara koboi dan memilih serta mempertahan Negara "Mafia" tajaan Zio-PASdap..melalui tahaluf Siasi hari ini…[read more]

Komentar :

ada 0 comments ke “PAS KEARAH NEGARA Mafia Vs UMNO ke Arah Negara Koboi….kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.