Monday, December 17, 2012

PAS dan Babi ...antara 1980 dan 2012 kah..kah..kahhh


“Dalam sekawah gulai daging yang dimasak penuh dengan daging yang suci dan diletakkan seketul daging babi didalamnya itulah perumpamaan kerjasama UMNO dan MCA”.

[Kenyataan PAS ogos 1980].

"Kerjasama PAS,dan DAP...Macam ikan dalam laut tetap segar walaupun air masin, kita dengan sifat kita, kekuatan kita”

[Kenyataan Hadi Awang 2012]>>>sini<<<

Begitulah bezanya antara kerjasama PAS /DAP,UMNO/MCA mengikut definasi Ulama Politik.

Dulu PAS makan ikan, hari ini PAS makan babi…2 x 5 ,...5 x 2..wak hasil balik asal…itu difinasi GMC ,pada perumpamaan kerjasama PAS/DAP  hari  ini!!



 Nampaknya  semakin hari semakin gairah dan jelas PAS memutaq belit dan menipu !!macam-macam perumpamaan yang dicipta bagi menghalal cara !!.

Peliknya mengapa ulama Politik “dajal” ini tidak “bertahaluf siasi “ dengan DAP atau dengan mana2 kafir harbi sebelum Tragedi Memali?

Apakah pada waktu itu para ulama-ulama “Politik” dajal ini masih jahil dan masih tercari-cari formula atau hukum yang membolehkan kerjasama PAS dan kapiaq harbi seperti hari ini?

Mengapa hari ini PAS baru sedar nak memerangi kumungkaran UMNO bersama DAP,mengapa tidak 10 thn ,20thn,atau 50tahun sudah..?apakah waktu itu UMNO belum cukup mungkar,belum cukup berasuah???

Atau waktu itu PAS tidak mampu berdepan dengan Anwar yang tidak memberi peluang PAS bersuara,setiap hujah PAS dapat dipatahkan oleh Anwar dengan begitu mudah!!!....

PAS memang putaq belit !!dan pembohong !!!

Bagaimana pula dengan “hukum” sekawah gulai daging yang dimasak penuh dengan daging yang suci dan diletakkan seketul daging babi didalamnya dengan kerjasama PAS dan DAP hari ini,jika dulu perumpamaan ini diguna pakai untuk mengkafirkan UMNO, tidak cukup dengan itu ,ayat-ayat al-quran , dan Fatwa Dewan Ulama PAS menjadi dalil mengkafirkan bangsa!!

Disinilah terbukti betapa “jahil” nya Politik PAS yang memperalat Agama demi kuasa !

Tidak hairanlah PAS sanggup berbohong !! menipu !! dan menzalimi mangsa2 Tragedi Memali hari ini,dengan mengeluarkan kenyataan dan fatwa kononnya….

“….mangsa2 yang cuba mendedahkan penyelewengan Tabung Mangsa Memali tersebut sama dengan perbuatan kaum Nabi Noh dan Nabi Lut yang dilaknati Allah dan bakal menjadi ahli neraka…….!!

[Kenyataan Mat Sabu /Timb Presiden PAS]

Hari ini terbukti PAS memperalatkan Agama melalui keterampilan pemimpin ala ulama.. semata-mata untuk kepentingan Politik!

Tidak masakan belum pun genab 100 hari PAS memerintah Kedah Exco Pertaniannya pada waktu itu sudah mula berlidah “BEWAK” menipu !! berdengki dan berbohong !!???

Sebenarnya pemimpin-pemimpin PAS walaupun tidak semua tetapi segelintirnya ,hati mereka lebih busuk dari hati yahudi laknatullah !! mereka berdendam !! berdengki !! menzalimi sesame sendiri !!

Jika UMNO yang mempunyai sifat busuk hati !! menipu !! memutaq belit !! dan berbohong !! belidah bewak mungkin mereka bukan dikalangan orang yang cerdik agama…. 

Tapi apa yang menyedihkan  mereka adalah pemimpin !! yang bertaraf ulama !! berpendidikkan agama yang tinggi !! berusrah siang dan malam......tapi  sanggup berbohong!! menipu !! dan memutaq belit kenyataan ,menzalimi dan berdengki sesame sendiri !!\
Allahuakbar !!..moga2 Allah S.W.T ampun dosa mereka yang terlanjur !!

Bermuasabah dirilah wahai pemimpin2 PAS khususnya di Kedah janganlah satu hari nanti anak-cucu kamu kencing di atas kubur kamu yang gemar menzalimi sesame Islam !!

Kesimpulannya: dalam isu kerjasama ini sebenarnya UMNO lebih awal menjuari PAS dalam hukum,dan UMNO juga lebih awal bertahaluf siasi bersama MCA dan MIC …sewaktu –waktu PAS tercari –cari dimana dalil dan hukum yang mengharuskan PAS dapat berkerjasama sepertimana UMNO dan MCA hari ini.

Malangnya setelah PAS menyiram pusara Memali dengan wangian ataq yang bermutu tinggi dan berakhir dengan penipuan serta kezalimi  keatas mangsa2 tragedi baru hari ini, PAS diberi “petunjuk”  agar PAS ber tahaluf siasi ! Itupun dengan  musuh number wahid mereka!!

Bermakna dalam isu "kerjasama" dengan org2 bukan Islam  ini , PAS ketinggalan  jauh berbanding UMNO.

Dan… hari ini PAS jangan lah menipu !! memutaq belit dan memperalatkan Agama Allah untuk memburu pangkat dan kuasa dan cuba membeza2kan  untuk  menghalal cara!!! .

Sebenarnya kerjasama PAS/DAP, UMNO /MCA tidak ada bezanya hari ini.

Cuma yang jelas PAS hari ini memperalatkan agama demi kepentingan Politik dan jauh sekali untuk melaksana hukum dan dasar perjuangan yang dilaungkan selama ini….!!

Lupakah PAS pada kekuasaan Allah yang mampu menyesatkan sesiapa yang dikehendakiNya dan mampu pula memberi petunjuk kepada sesiapa yang dikehendakiNya.

Wa'allahualam.




Komentar :

ada 1
pinang sebatang said...
pada hari 

Gua punya ayat kalau nak ngata PAS ni macam lu punya ayat la bro. Bagi padat punya ayat. Cakap pandang-pandag pada dia orang ni dah tak laku lagi dah, Wajar diaorang ni dilabelkan dengan benda-benda yang teruk dan terkutuk. Macam Nik vajis tu tak payah panggil tuk guru, panggil aja nik ajis budu, begitu juga haji Hadi, panggil aja hadi penyapu. Taraf di orang ni bukan klas sangat. Cakap aja sijil dan ilmu besar serban tapi kepala otak kelas jamban. Tak payah nak cerita la totok-totok pas, engkau orang semua tu merupakan melayu paling bangsat di dunia. Kau orang menyondol betul-betul macam babi, Langsung tak mahu buka minda atau berfikir sejenak tentang nikmat syukur. Hati engkau orang ni rosak la. dah payah nak di ubat taau.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.